- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اتهامات بی سابقه یک نماینده به روحانی: در جلسه ای گفتند “مشکل رهبر انقلاب است”، شما هیچ نگفتید!/ هاشمی گفت “شورای نگهبان ماشین امضای رهبری است”/ آقای روحانی! شما تک مرحله ای شدن انتخابات را مدیون رهبری هستید/ یادتان رفته دائم برای تایید صلاحیت تان به ما اصولگرایان مراجعه می کردید؟/ نعمت زاده پدربزرگ صنعت است نه صنعت

45687_686 [1]

 

میرملاس /سرویس سیاسی:حکیمی نماینده مخالف کلیات، اظهارات بی سابقه ، خارج از چارچوب و حتی آداب و شان جمهوری اسلامی را علیه روحانی و کابینه بیان کرد.

 وی که مدعی بود «در دوران رقابت‌های انتخاباتی از روحانی حمایت می‌کرده و در ستاد او فعالیت می کرده» گفت: آقای روحانی! دکترا و سرهنگ نبودن باعث پیروزی نشد بلکه اجتهاد و لباس دینی شما باعث پیروزی شد. ولی متاسفانه بعد از پیروزی، درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شد. متاسفانه بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات یار شما نبودند.

شما یادتان رفته که تایید صلاحیتتان را مدیون اصولگرایان و خانواده معظم شهدا هستید/ یادتان هست دائم برای تایید صلاحیت به ما مراجع می کردید؟! شما پیروزی تان در مرحله نخست را میدون سخنان رهبری هستید.

شما در یک جلسه ای وقتی یکی از اعضای ستاد فتنه ۸۸ به شما گفت «مشکل رهبر انقلاب است» شما در پاسخ به این سخنان هیچ عکس العملی نشان ندادید و سکوت کردید. ولی یکی از فرزندان شهدا اعتراض و جلسه را ترک کرد.

ظریف صددرصد غربی فکر میکند و برای ملت ایران باید بگویم که پایان نامه فوق لیسانس و دکترای وی با چه کسی بوده است. آقای روحانی! چه خبر است و  چه فکری در سر دارید؟ آیا روحانی قبل از انتخابات با بعد از انتخابات متمایز و متفاوت است؟ چرا به دنبال احیای فتنه هستید؟ آیا دنبال کودتای سفید هستید؟ امیدوارم هرچه سریعتر تغییراتی در کابینه‌تان داشته و در مسیر نظام و ولایت حرکت کنید.

شما صحبت از قانونمندی کردید ولی معاون شما در اولین قدم نقض قانون کرد که دیوان عدالت اداری بر آن ایراد گرفت.

در جلسه‌ای که خدمت آقای هاشمی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را ترک کردیم. ولی شما خانواده وی را به مراسم تحلیف دعوت کردید!

آیا فکر می کنید چون در انگلیس درس خواندید می توانید زیرکی به خرج دهید؟ چرا همه ی نیروهای شما در انگلیس درس خواندند؟ ضمناً گفتید که اقای نعمت زاده  پدر صنعنت است اما نظر من این است که ایشان پدربزرگ صنعت هستند!
قابل ذکر است، حکیمی رییس ستاد مردمی روحانی بوده که پس از انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد با چهره های خاص، خود را از اعضای اصلی دولت آینده معرفی می کرد و به این افراد پیشنهاد پست می داد، اما دفتر روحانی ، طی بیانیه ای «ستاد مردمی» و دیگر ستادها را منحل اعلام کرد.