تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

جلالی خطاب به رسایی: اظهاراتت مشمئزکننده بود/ نجابت می‌کنیم که از کمک های چندصدمیلیونی به تو حرف نمی‌زنیم

  • کد خبر : 31964
  • 22 مرداد 1392 - 0:04

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی : رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: ما امروز به دنبال این هستیم که با این رای و انتخابات اگر اندک شکافی در حاکمیت و بین دولت و ملت ایجاد شده، رفع شود، چرا این شکاف را افزایش می‌دهید! کاظم جلالی در تذکر خود در […]

45706_484

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی : رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: ما امروز به دنبال این هستیم که با این رای و انتخابات اگر اندک شکافی در حاکمیت و بین دولت و ملت ایجاد شده، رفع شود، چرا این شکاف را افزایش می‌دهید!

کاظم جلالی در تذکر خود در جلسه علنی بعدازظهر امروز (دوشنبه) اظهار کرد: من طبق آیین‌نامه ۵ دقیقه اجازه پاسخگویی دارم زیرا آقای رسایی صریحا به نطق من اشاره کرد و گفت: «ای کسی که در نطق صبح گفتی کاسبکارانه فتنه، آیا رهبری هم کاسبکارانه فتنه است» اولا من از عبارت مشمئزکننده ایشان به ساحت رهبر معظم انقلاب عذرخواهی می‌کنم و متاسفم که یک نماینده مجلس چنین عبارت مشمئز کننده‌ای را به ساحت مقام معظم رهبری وارد می‌کند و برای اهداف سیاسی خود حاضر است اینطور از رهبری خرج کند تا نماینده و همکار خود را تضعیف کند.

وی افزود: در ایام فتنه برای سخنرانی به دانشگاه رشت دعوت شدم، در هنگام برگشت در هواپیما عزیزی در کنار من نشسته بود و خود را معرفی کرد و گفت فرمانده ناحیه انتظامی استان گیلان است، او گفت برادرزاده آقای رسایی در جریان فتنه دستگیر شده و آقای رسایی پدر فرمانده نیروی انتظامی را برای آزادی وی در آورده است، برادر ایشان پیمانکار است، مشارکتی است و در راه و ترابری پیمانکاری‌های بزرگ می‌گیرد.

نماینده شاهرود در مجلس خطاب به رسایی ادامه داد: اگر ما نجابت می‌کنیم، اگر از روزنامه رنگی ۹ صفحه‌ای تو حرف نمی‌زنیم، اگر از پول‌های چندصدمیلیونی تومانی که به روزنامه تو و کار تو کمک می‌شود، نمی‌گوییم، قلمت و بیانت از بقیه بهتر نیست، اگر خدایی نکرده بخواهیم غیراخلاقی و غیرمودبانه صحبت کنیم، ادبیاتش را بلد هستیم.

جلالی همچنین اضافه کرد: کاظم جلالی ۱۴ سالش بود که به جبهه رفت و الان اتوکشیده در خدمت شماست، او بچه روستایی مستضعفی است،او را هم پودر کنید، مثل خیلی‌های دیگر که پودرشان کردید، با بیان، قلم و اجازاتی که علی الظاهر به لحاظ شرعی دارید که به همه بتازید و هر عبارت راست و دروغی را در هر تریبونی بگویید، می‌توانید آدم‌ها را نابود کنید. اما این کار را نکنید به مصلحت جامعه نیست.

رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به نطق صبح امروز خود یادآور شد: من در جلسه صبح گفتم فتنه و فتنه‌گر محکوم است اما باید به مر کلام رهبری توجه کرد، چقدر آدم‌ها را به عنوان ساکت فتنه زدید، مثلا دکتر لاریجانی را زدید. آیا خدمت کردید به جامعه؟ من مدتی پیش از بزرگواری پرسیدم آیا نتیجه انتخابات برای شما خیلی بهتر شد؟ گفت نه خیلی بد شد. گفتم چون نیروهای خودتان را زدید. شما خودزنی کردید. وقتی در جریان اصولگرایی همه را به یک بهانه می‌زنید، باید منتظر نتایجش هم باشید.

کاظمی جلالی در پایان گفت: این تفکر هم در انتخابات اخیر و هم در آزمون‌های دیگر نشان داده شد و مردم این تفکر را برنمی‌تابند.

علی لاریجانی رییس مجلس از نمایندگان خواست این بحث را خاتمه دهند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.