تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

فاطمه هاشمی: آقای لاریجانی! ای کاش “مهدی” برادر شما بود!

  • کد خبر : 31969
  • 22 مرداد 1392 - 0:11

  میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: دختر آیت الله هاشمی گفت: مجلس و قوه قضاییه موظف به رعایت حقوق مردم هستند. نه اینکه وقتی به برادر آقای علی لاریجانی تهمت می زنند، ایشان آن زلزله ی سیاسی را در کشور ایجاد کنند و برای بقیه واکنش عادی بگیرند. پیامبر می فرمایند مردمان بد زبان و تهمت زنندگان […]

45696_324

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: دختر آیت الله هاشمی گفت: مجلس و قوه قضاییه موظف به رعایت حقوق مردم هستند. نه اینکه وقتی به برادر آقای علی لاریجانی تهمت می زنند، ایشان آن زلزله ی سیاسی را در کشور ایجاد کنند و برای بقیه واکنش عادی بگیرند. پیامبر می فرمایند مردمان بد زبان و تهمت زنندگان هستند ، حال سئوال من این است که آقایان این حدیث را چگونه معنا می کنند؟ آیا از نظر این افراد، باید به همین سادگی از این اتهامات سنگین گذشت؟

پس از انتشار سخنان مملو از توهین یک نماینده مجلس، دختر آیت الله هاشمی خواستار واکنش رئیس جمهور و رییس مجلس به این اظهارات شد.

فاطمه هاشمی در این مورد  گفت: از این افراد توقع بیشتری نیست برخی زندگیشان با تهمت، غیبت و دروغ عجین است که خوشبختانه در جامعه شناخته شده هستند و کسی توجهی به اظهارات آن‌ها نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مدیریتی رئیس مجلس گفت: هنگام پخش فیلمی مربوط به اقوام آقای لاریجانی که توسط احمدی‌نژاد به مجلس برده شده بود آقای علی لاریجانی موضع گیری قاطعی کردند.

دختر آیت الله هاشمی گفت: مجلس و قوه قضاییه موظف به رعایت حقوق مردم هستند. نه اینکه وقتی به برادر آقای علی لاریجانی تهمت می زنند، ایشان آن زلزله ی سیاسی را در کشور ایجاد کنند و برای بقیه واکنش عادی بگیرند.

وی افزود: ضمن آنکه در ماجرای مربوط به برادر اقای لاریجانی، مستند به یک فیلم بود که البته به خطا و درست بودن آن کاری نداریم، اما ماجرای امروز مجلس در مورد مهدی هاشمی چیزی جز تهت و توهین نبود.

فاطمه هاشمی با اشاره به یک حدیث گفت: پیامبر می فرمایند مردمان بد زبان و تهمت زنندگان هستند ، حال سئوال من این است که آقایان این حدیث را چگونه معنا می کنند؟ آیا از نظر این افراد، باید به همین سادگی از این اتهامات سنگین گذشت؟

دختر آیت الله هاشمی گفت: از همه ی اینها بدتر آن است که این حرف های زشت، از زبان یک فرد روحانی منتشر شده که شان این لباس مقدس را رعایت نکرده است.

وی با بیان اینکه «این اتفاقات برنامه ریزی شده بود»، ادامه داد: خواسته ما از روسای قوهٔ قضاییه و مقننه این است که همانگونه که از حقوق خانواده خود دفاع می‌کنند باید پاسدار حقوق دیگر مردم نیز باشند.

دختر آیت الله هاشمی با اشاره به قضیهٔ بیست و دوم بهمن در قم و ارجاع و قرائت گزارش در مجلس گفت: مگر با آقای هاشمی چنین برخوردی نشد؟ اگر‌‌ همان زمان این نیروهای سازمان یافته رسوا می‌شدند دیگر امروز به تحرکات خود ادامه نمی‌دادند.

 
45699_497
 
وی همچنین با تاکید بر نقش خاتمی و هاشمی در آرای دکتر روحانی گفت: ما از اقای رئیس جمهوری نیز توقع داریم موضع گیری کنند و به این بی‌حرمتی‌ها پاسخ دهند. چرا که افرادی چون هاشمی و خاتمی، افراد کوچکی نیستند که به اجازه توهین به آنان آن هم در تریبون مجلس و در تلویزیون داده شود.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سر کار خانم فاطمه خانوم :موضع غیرقابل توجیه هاشمی درباره دو انتخابات ۸۸ و ۹۲ صرفا به خاطر پیروزی یا ناکامی نامزد موردنظر وی، اعتراض‌ محافل رسانه‌ای را برانگیخته است.
    هاشمی پس از اعلام نتیجه انتخابات به درستی اعلام کرد: «اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای انصاف داشته باشند، باید بپذیرند که ایران دموکرات‌ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند
    که افکار عمومی میزان «شبهه آفرینی»‌های هاشمی رفسنجانی در سلامت انتخابات ۸۸ و نقش فرزندانش در آشوب‌های خیابانی را فراموش نکرده است، وی بدون هیچ توضیحی درباره اینکه به چه علت در آن برهه در برابر رای مردم و رئیس‌جمهور منتخب تمکین نکرد، انتخابات اخیر را دموکرات‌ترین انتخابات دنیا توصیف کرده است.
    هاشمی، همسرش، فرزندانش و دیگر حامیان وی باید به این سؤال اساسی پاسخ دهند که آیا روند برگزاری یا دولت برگزارکننده انتخابات سال ۸۸ تفاوتی با سال ۹۲ کرده یا آنها دموکراسی را «به شرط چاقو» قبول دارند و زمانی که کاندیدای موردنظرشان توسط ملت انتخاب شود، با ذوق‌زدگی هر چه تمام آن را «دموکرات‌ترین انتخابات دنیا» می‌دانند و اگر فردی غیر از آن کسی که موردنظر آنها باشد توسط مردم انتخاب شود، در آن انتخابات تقلب شده و باید با حضور در کف خیابان‌ها به آشوب و کودتا علیه اراده ملت دست زد؟

    • با سلام خدمت دایی یانگوم
      بنده نیز با نظر شما موافقم البته با صحبتهای توهین آمیز آقای بزرگواری اصلا موافق نیستم و از نظر بنده این صحبتها اصلا در شان ایشان نبود.
      با تشکر و احترام

  2. سلام خدمت مدیریت محترم سایت
    من امروز دیدگاهی را برایتان ارسال کردم اما متاسفانه سانسور کردید حیف از شما و رسالتتان….

    • دوست عزیز “ما” سلام
      بکار بردن ألفاظ توهین آمیز به دیگران و نام بردن از آنها نه شرعى و نه عرفى و نه قانونى کار درستى نیست. خصوصا اینکه با نام مستعار إرسال شده باشد.درج چنین کامنت هایى به دور از رسالت یک مجراى ارتباطى است و پیگرد قانونى دارد. با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.