تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:اجرای طرح بررسی راهبردی جرائم در استان

  • کد خبر : 31997
  • 22 مرداد 1392 - 12:06

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح بررسی راهبردی جرائم در استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوزبه نقل ازایسنا، سرهنگ محمد قنبری در جمع خبرنگاران افزود: لرستان در خصوص وقوع جرائم هنوز به خط قرمز نرسیده است. وی با بیان اینکه احساس امنیت در بین مردم استان پائین است، اظهار کرد: مردم آگاه باشند که […]

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح بررسی راهبردی جرائم در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوزبه نقل ازایسنا، سرهنگ محمد قنبری در جمع خبرنگاران افزود: لرستان در خصوص وقوع جرائم هنوز به خط قرمز نرسیده است.

وی با بیان اینکه احساس امنیت در بین مردم استان پائین است، اظهار کرد: مردم آگاه باشند که عواملی را آماده خواهیم کرد برای تأمین امنیت آنها چرا که وظیفه ناجا برقراری امنیت برای مردم است.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: تغییر ظاهر و نگرش مردم نسبت به احساس امنیت در استان ضروری است.

سرهنگ قنبری با بیان اینکه کار در ناجا تیمی و مدیریتی است، یادآور شد: باید برای این مهم هدفگذاری و چشمانداز سالیانه تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست امسال تعداد فوتی‎ها در تصادفات جادهای استان ۴۰ درصد کاهش داشته است، افزود: باید این روند ادامه پیدا کند.

سرهنگ قنبری از اجرای طرح بررسی راهبردی جرائم در استان خبر داد و گفت: باید نیازمندیهای استان را برطرف و هدف با کمترین خطر مشخص شود و اطمینان میدهم که بیش از ۹۵ درصد این مهم را در استان عملیاتی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام ضمن آرزوی موفقیت بر ای برادر یزرگوار جناب سرهنگ قنبری و سایر پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی، مستدعیست در خصوص سر قت منازل و وجود برخی اراذل واوباش در استانمان و همچنین معضل اعتیاد وخرید وفروش مواد خانمانسوز اعتیاد بر نامه و تدابیر ی خاص اندیشیده شود . تا این افراد که هر چند تعدادشان اندک است احساس امنیت نکنند وعرصه بر آنان تنگ شود./.با تشکر

  2. با سلام وخسته نباشید امیدوارم با برنامه ریزی دقیق جلوی این همه سرقت گرفته شود سرقت روزانه بیشتر بیشتر میشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.