تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

میرزایی اصل:لباس محلی استان‌های غرب کشور نماد تمام عیار حجاب است

  • کد خبر : 32001
  • 22 مرداد 1392 - 12:27

میرزایی اصل  فرماندار شهرستان سنندج در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: لباس های محلی در استانهای غرب کشور نماد تمام عیار حجاب اسلامی است و شورای فرهنگ عمومی باید با برنامه ریزی، از این ظرفیت در راستای جبران خلاء های موجود استفاده نماید.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، میرزایی اصل […]

میرزایی اصل  فرماندار شهرستان سنندج در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: لباس های محلی در استانهای غرب کشور نماد تمام عیار حجاب اسلامی است و شورای فرهنگ عمومی باید با برنامه ریزی، از این ظرفیت در راستای جبران خلاء های موجود استفاده نماید.

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، میرزایی اصل افزود: این پوشش های محلی برگرفته از هویت دینی ما و مصداق بارز حجاب اسلامی هستند.

فرماندار سنندج گفت: عفاف پیش شرط و مقدم بر حجاب است چرا که عفت بمعنی پایبندی به اصول  و ارزشهای دینی است و اگر عفت باشد فلسفه حجاب برای فرد ملموس و قابل درک است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که جوانان به حجاب نگاه محدودیتی داشته باشند مشکلات و چالش‌های همچنان ادامه خواهد داشت.

میرزایی‌اصل اضافه کرد: نگاهی مبتنی بر اینکه حجاب مصونیت است باید در جامعه رواج پیدا کند که در این صورت معضل بدحجابی نیز خودبه خود حل خواهد شد.

فرماندار سنندج با اعلام اینکه بیان نقد و اختلاف نظرهای مختلف درخصوص مساله حجاب نشان از داشتن دغدغه برای چاره‌جویی و حل مشکلات در جامعه است، اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت های مناسبی در استان وجود دارد و نیاز است مسئولان از این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

میرزایی اصل همچنین  افزود : از ظرفیت های موجود حضور پرشور مردم بویژه جوانان در مساجد و مصلاهای نماز جمعه است که شرکت گسترده این قشر نشان از پایبندی آنها به ارزش‌های اسلامی است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. راستی تو برای خاک شهرت چکارا کردی

    • راستی ندا خانم شهرمون برای حاجی چه کرده ؟لازم میدونم اینو بگم شهرمون هیچ هزینه ای رو برا حاجی متقبل نشده !!!

    • باسلام چکار کنه ۲۰ سال برای مردم شهرش خدمت کرد خدمتی صادقانه

    • ندا خانم اقای میرزایی انقدر باارزش و خیر هستن که برای خدمت کردنشان بوق و کرنا به راه نمی اندازند. بی خبری و نااگاهی شما باعث شده چنین سوالی بپرسید. اقای میرزایی هرجا هستی سربلند و پیروز باشی

  2. با سلام و خسته نباشید امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید

  3. با سلام و درود خدمت همشهری توانا و خدوم و مردمی جناب آقای میرزایی، امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید دست حق نگه دارت.

  4. خدایا! آقای میرزایی این انسان نجیب و با اصالت را برای ما نگهدار به امید آنکه انسانهای اینچنین و از خانواده های با اصالت عهده دار مسو لیت باشند .

  5. به امید آنکه آقای میرزایی و همه فرزندان کوهدشت بزرگ سرافراز و پیشتاز باشند .

  6. برادر عزیز و گرامی اقای میرزایی سلام. از اینکه کوهدشت دارای چنین افراد لایق و کاردانی است به خود میبالیم. باشد که شاهد موفقیت و ارتقا شما در تمام مراحل زندگیتان باشیم.

  7. برادر عزیزم اقای میرزایی سلام. شما همیشه لیاقت بهترین ها را داشته اید. اکنون که شاهد عزت و سربلندیتان هستم بسیار خوشحالم. به امید انکه در استان خودمان از وجود گرانقدرت استفاده کنیم

  8. سلام اقای میرزایی انشاء الله و به امید خدا پیروز و موفق باشید و خدا شما را برای شهر خودمان نگه دارد نه در شهری غریب به شهر خودمان اید تا مردم کوهدشت افتخار کنند برای اینچنین مردی یا اگر کوهدشت هم نیامدی به استان لرستان بیاید تا افتخاری بشود . انشاء الله به امید خدا در ردهای بالا قرار گیری پیروز باشی.

  9. خداوندحفظشان کند.برای بچه های خوب شهرستان کوهدشت درهرکجای این مرزوبوم که هستندارزوی توفیق داریم .

  10. برادر عزیز و محبوبمان آقای میرزایی هرجا که هستی خوش و خرم باشی. خدمت در دیار غربت بس است.بگذارید ما هم از نعمت وجودتان بهره مند شویم. خدا پشت و پناهتآن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.