- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کسب دیپلم افتخار مسابقات بین المللی هنر “لوئی فرانسوا” توسط هنرمند نوجوان کوهدشتی

IMAGE635119931070413397 copy

———————————–

کسب دیپلم افتخار مسابقا ت بین المللی هنر”لوئی فرانسوا” توسط هنرمند نوجوان کوهدشتی

به گزارش خبرنگار میرملاس  نیوز، ساناز رحیمی نوجوان ۱۲ ساله ی کوهدشتی ، دیپلم افتخار مسابقات بین المللی هنر“لوئی فرانسوا” که در کشور فرانسه بر گزار گردیده است را کسب نمود.
 این مسابقات با عنوان “جایی که متولد شدم” برگزار گردیده و نمایشگاه آن در روزهای ۷ تا ۱۲ خردادماه ۹۲ در شهر تروی فرانسه بر پا بود.
 به گزارش خبرنگار میرملاس، خانم آزاده آب باریکی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوهدشت در این خصوص گفت: در این مسابقه بیش از ۴۵۰۰ اثر از ۵۰ کشور جهان شرکت  کردند و از ایران ۷۶۸ اثر به این مسابقه ارسال شده بود که از میان آنها ساناز رحیمی عضو کانون پرورش فکری کوهدشت موفق به کسب دیپلم افتخار گردید.

آب باریکی افزود: به زودی مراسم تجلیل از این هنرمند کوهدشتی توسط دفتر محمدتقی کائیدی مدیر کل کانون پرورش فکری استان لرستان برگزار خواهد شد.

———————————-

پاتوق هنری هم به نوبه ی خود این اتفاق با ارزش را هم به خانواده محترم رحیمی، ” خانم ساناز رحیمی” و هم به تمامی مسئولین و همکاران  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوهدشت تبریک عرض می کند و از خانم آزاده آبباریکی، سرپرست محترم کانون”، ” خانم فریده شادابی، مربی فرهنگی”، ” خانم تهمینه امرایی، مربی هنری” و ” خانم مهدیه سوری، مربی هنری” خسته نباشی گفته و امبدواریم همیشه شاهد این گونه اتفاق های خوشحال کننده باشیم تا  ظرفیت ها وتوانایی این نوجوانان بیشتر شکوفا شود. 

———————————-