تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

تشکر نمایندگان مجلس از انتصاب شایسته دکتر نوبخت.

  • کد خبر : 32214
  • 25 مرداد 1392 - 19:32

  میرملاس نیوز/سرویس سیاسی : جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به دکتر حسن روحانی، مراتب تشکر و نیز حمایت خود را از انتصاب شایسته دکتر محمد باقر نوبخت به «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور» اعلام کرده‌اند.    در این نامه نمایندگان […]

IMG14452031

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی : جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به دکتر حسن روحانی، مراتب تشکر و نیز حمایت خود را از انتصاب شایسته دکتر محمد باقر نوبخت به «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور» اعلام کرده‌اند. 

 
در این نامه نمایندگان مجلس با اشاره به شایستگی‌های ارزشمند دکتر نوبخت، حضور این شخصیت اعتدال‌گرا را در دولت تدبیر و امید به فال نیک گرفته‌اند. 
  گفتنی است؛ دکتر نوبخت پیش از این معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نطام در زمان ریاست دکتر روحانی بود که با حکم وی به سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و نیز سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور منصوب شد. 
 
وی در دهه گذشته دبیرکل حزب اعتدال و توسعه بوده است که گفتمان اعتدال (گفتمان پیروز در انتخابات) را رهبری می‌کرد. 
 دکتر نوبخت چهار دوره متوالی و با اختلاف قاطع آرا نماینده اول مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی بود و  از سوابق ارزشمند وی در این دوره ها می توان به عضویت و سخنگویی هیات رئیسه، کمسیون تخصصی برنامه و بودجه و نیز کمیسیون تلفیق مجلس اشاره کرد. 
 
دکتری تخصصی اقتصاد از دانشگاه Paisley, U.K. و دوره بعد از دکتری در توسعه اقتصادی از مرکز مطالعات کاربردی ASIN ژنو سوئیس نیز از دیگر سوابق تحصیلی نوبخت است. وی همچنین در دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران، دانشگاه گیلان… تدریس کرده است. 
 
نوبخت طراحی مدل مطلوب نظام بودجه‌ریزی کشور و الگوی توسعه ایرانی اسلامی و همچنین تالیف ۲۳ جلد کتاب که تعدادی از آنها رفرنس دانشگاهی است را در کارنامه علمی خود دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فرد شایسته ایست برای او ارزوی موفقیت میکنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.