تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فرشاد حیدری : بانک ملی ایران فقط یک بانک تجاری نیست

  • کد خبر : 32270
  • 26 مرداد 1392 - 10:10

      به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: این بانک فقط یک بانک تجاری نیست ، بلکه نهادی است که به تشخیص پیشینیان عرصه بانکداری، به عنوان یک آرمان در سال ۱۳۰۷ تأسیس شد.فرشاد حیدری با اشاره به هشتاد و پنجمین سال تاسیس این بانک گفت : تعدادی […]

 _MG_2851

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: این بانک فقط یک بانک تجاری نیست ، بلکه نهادی است که به تشخیص پیشینیان عرصه بانکداری، به عنوان یک آرمان در سال ۱۳۰۷ تأسیس شد.
فرشاد حیدری با اشاره به هشتاد و پنجمین سال تاسیس این بانک گفت : تعدادی از بانک‌ها، سازمان‌ برنامه و بودجه سابق، سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی و … از خروجی های بانک ملی ایران است که در عرصه خدمت‌رسانی حضور پررنگ دارد.
حیدری، سلطه‌طلبی و استعمارگری دولت‌های بیگانه در کشور ایران را در دهه‌های گذشته مورد اشاره قرارداد و اظهار داشت:
ایران استقلال خود را با اوج آرمان‌گرایی و استقلال طلبی با تشکیل بانک ملی ایران در سال ۱۳۰۷ متبلور کرد و اکنون درخت تناور ۸۵ ساله بانک ملی ایران نماد این آرمان خواهی است.
وی به افتخارات بزرگ بانک ملی ایران نیز اشاره کرد و گفت : از جمله این موفقیت‌ها و افتخارات عبور دارایی‌های بانک ملی ایران از هزار تریلیون ریال در سال ۱۳۹۱ است.
مدیر عامل بانک ملی ایران با قدردانی و ادای احترام به همه مشتریان و سپرده‌گذران که با سپرده های قرض الحسنه و خیراندیشی خود گره‌گشای نیازهای هموطنان بوده‌اند و منابع مالی خود را در اختیار بانک ملی ایران گذاشته اند، گفت :
از کل منابع سپرده‌گذاری شده در بانک ملی ایران ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به هموطنان پرداخت شده که عمده این تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، درمان بیماری، اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و رفع احتیاجات ضروری بوده است.
وی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانک نیز اشاره کرد و بیان داشت: بانک ملی ایران از محل بخشی از بودجه جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، ۱۷ مدرسه را در
سراسر کشور احداث و در ۳۹ طرح عام‌المنفعه دیگر از جمله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت داشته است.
مدیرعامل بانک ملی ایران تمام هموطنان کشور را به سپرده‌گذاری در بزرگترین بانک جهان اسلام دعوت کرد و گفت: این سپرده‌گذاری قرض به بانک نیست بلکه قرض نیکویی به خداوند است که چندین برابر خواهد شد و سپرده‌گذاران زمینه‌ساز گره‌گشایی و رفع احتیاجات نیازمندان و هموطنان خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. غلام همت آن نازنینم که کار خیر بی روی و ریا کرد

  2. درود خدا بر دکترحیدری؛ خیلی دوست داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.