تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

افزایش ۳۵ درصدی تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد در سال جاری

  • کد خبر : 32276
  • 26 مرداد 1392 - 10:20

    مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد در چهار ماه نخست امسال با ۳۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به ۱۸۴ پرواز خروجی و ورودی رسیده است. به گزارش میرملاس نیوز ؛ اسفندیار کیانی افزود: دراین مدت ۱۱ هزار و ۳۳مسافر نیز از طریق پروازهای این فرودگاه جابجا […]

IMG_2974

 

 

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد در چهار ماه نخست امسال با ۳۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به ۱۸۴ پرواز خروجی و ورودی رسیده است.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ اسفندیار کیانی افزود: دراین مدت ۱۱ هزار و ۳۳مسافر نیز از طریق پروازهای این فرودگاه جابجا شده اند که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: درحال حاضر هر هفته ۱۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران – خرم آباد – تهران توسط شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر انجام می شود.

کیلنی گفت: همچنین دراین مدت ۱۲۶ پرواز نشست و برخاست غیر برنامه ای از هواپیماهای دولت، بالگرد، هلال احمر، نیروی انتظامی در فرودگاه خرم آباد انجام شده است.

به گفته وی، ۴۷ هزار و ۷۲۸ کیلوگرم بار نیز طی سال جاری از طریق فرودگاه خرم آباد جابجا شده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد همچنین از برقراری پرواز افزایشی شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران – خرم آباد -تهران در روزهای پنجشنبه از فرودگاه خرم آباد خبر داد.

کیانی در ادامه اظهار کرد: هزینه نگهداری، تعمیر و تامین و خرید تجهیزات موردنیاز مجموعه فرودگاه خرم آباد در سال بیش از ۵۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور تامین می شود.

مدیر فرودگاه خرم آباد تصریح کرد: دستگاه کمک ناوبری فرودگاه نیز با اعتباری معادل ۶۵۰ هزار یورو و سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت فرودگاههای کشور خریداری، نصب و آماده شده است.

کیانی با اشاره به ظرفیت بالایی فرودگاه خرم آباد برای ارتقای صنعت حمل و نقل، تاکید کرد: با توجه به اعتباراتی که سالانه برای این فرودگاه هزینه می شود، این فرودگاه زمینه لازم برای مشارکت در رشد و توسعه اقتصادی استان را دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.