- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قیمت iPhone 5S با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت مشخص شد

با اینکه هر روز شایعات فراوان منتشر شده است و هنوز هیچ کس به درستی نمی‌داند تا حدود یک ماه دیگر در حوزه گوشی‌های هوشمند چه اقدامی انجام خواهد داد، اما همه کارشناسان و مراکز خبری در این زمینه اتفاق نظر دارند که شرکت اپل به‌زودی مدل جدیدی از گوشی هوشمند آیفون را روانه بازار می‌کند.

قیمت iPhone 5S با حافظه داخلی 128 گیگابایت مشخص شد

به گزارش سرویس فناوری/دانلود میرملاس نیوز؛بسیاری از منابع خبری توضیح داده‌اند که اپل ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳ دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های iPhone 5S و iPhone 5C عرضه می‌کند. طی چند ماه گذشته اطلاعات فراوان در مورد این دو گوشی هوشمند منتشر شده که بسیاری از آن‌ها قابل اعتماد بوده است و هم‌اکنون گروهی از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که شرکت اپل قصد دارد مدل iPhone 5S از این دو گوشی هوشمند را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کند.

 
“مینگ-چی کو”( Ming-Chi Kuo) از تحلیلگران برتر مرکز KGI نیز تایید کرده است که شرکت اپل مدل جدید و پیشرفته گوشی هوشمند آیفون را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران جهانی می‌رساند.
 
اگر این پیش‌بینی‌ها درست باشد، iPhone 5S اپل پس از رایانه لوحی iPad 4 دومین محصول تولید شده در این شرکت خواهد بود که با این حافظه داخلی بالا عرضه می‌شود.
 
بر اساس قیمت‌های تعیین شده برای مدل‌های کنونی آیفون، اگر شرکت اپل گوشی هوشمند iPhone 5S را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار کند این محصول با انعقاد قرارداد دو ساله به قیمت ۴۹۹ دلار در بازار فروخته می شود.
 
همچنین گفته شده است که این مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون مبتنی بر تراشه جدیدی موسوم به A7 و رم یک گیگابایتی LPDDR3 عرضه می‌شود. این تراشه جدید مبتنی بر معماری ARMv8 ساخته شده است و نسبت به تراشه A6 SoC تا ۲۰ درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند.