تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پرداخت طلب گندم‌کاران لرستانی آغاز شد

  • کد خبر : 32289
  • 26 مرداد 1392 - 13:46

فرشاد بهاروند گفت: تاکنون ۱۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت غله‌ لرستان با بیان اینکه ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طلب کشاورزان لرستانی پرداخت شده است، افزود: ارزش ریالی این مقدار گندم بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون […]

فرشاد بهاروند گفت: تاکنون ۱۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت غله‌ لرستان با بیان اینکه ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طلب کشاورزان لرستانی پرداخت شده است، افزود: ارزش ریالی این مقدار گندم بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون بیش از ۵۵ میلیارد تومان آن  پرداخت شده و امیدواریم به زودی مابقی طلب کشاورزان این استان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در سطح لرستان ۱۲ کارخانه آرد و ۱۸۰۰ نانوایی وجود دارد، افزود: پیش‌بینی امسال خرید گندم در لرستان بیش از ۳۰۰ هزار تن بوده که به دلیل خشکسالی در دو شهرستان کوهدشت و پلدختر، این آمار به ۲۰۰ هزار تن رسیده است.

مدیرعامل شرکت غله‌ لرستان با اشاره به اینکه در سطح استان ۱۰۱ مرکز خرید غله وجود دارد، اضافه کرد: هم اکنون ۴۶ مرکز خرید در استان فعال هستند که براساس میزان افت مفید و غیرمفید، این محصول نرخ‎گذاری و از کشاورز خریداری می‎شود.

بهاروند با بیان اینکه مصرف سالانه گندم لرستان ۲۲۰ هزار تن است، تصریح کرد: وضعیت ذخیره‌سازی سیلو و انبارهای گندم لرستان ۵۳۳ هزار تن است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.