- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرپرست وزارت علوم ، وزارت اموزش و پرورش و وزارت ورزش معرفی شدند.

139112210002744 [1]

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: جعفر توفیقی  با تایید انتصابش از سوی دکتر روحانی به عنوان سرپرست وزارت علوم گفت:‌ بنده از سوی حجت‌آلاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شده‌ام.

CrThumb.aspx [2]
 
وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس نیز معرفی خواهید شد، تصریح کرد:‌ رئیس‌جمهور درباره این موضوع فعلا با بنده صحبتی نکرده است.  
 
گفتنی‌ است حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس‌جمهور برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری “جعفر میلی منفرد” را انتخاب و به مجلس معرفی کرده بود که وی روز پنج‌شنبه در مجلس شورای اسلامی نتوانست از نمایندگان ملت رای اعتماد بگیرد و به همین منظور رئیس‌جمهور جعفر توفیقی را برای سرپرستی این وزارتخانه برگزید.  

رحیم عبادی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

A0015407 [3]

 عبادی معاون پرورشی زمان وزارت حسین مظفر ساعاتی پیش با حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به منظور تصدی سرپرستی وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کرد.
شنیده‌ها از این جلسه حاکی از آن است که رحیم عبادی صرفا به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شده و قرار است طی مدت مسئولیت خود اقدام به تغییر بیشتر معاونین و مدیران این وزارتخانه کند.

صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش شد

4688_241 [4]

سیدرضا صالحی امیری طی حکمی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش موفق به کسب رای اعتماد از سوی مجلس شورای اسلامی نشد.
سید رضا صالحی امیری پیش از این معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.