تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

گهر در آمپاس

  • کد خبر : 32359
  • 27 مرداد 1392 - 10:49

  مهران مریدی / میرملاس نیوز : تیم فوتبال گهر دورود که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد، هنوز کار خاصی برای حضور در این لیگ انجام نداده است.  با این‎که هر روز خبرهایی از خریداران جدید این تیم به گوش می‎رسد اما هنوز فروش امتیاز گهر رسمی نشده و یکی از شروط […]

mehranmoridi7

 

مهران مریدی / میرملاس نیوز : تیم فوتبال گهر دورود که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد، هنوز کار خاصی برای حضور در این لیگ انجام نداده است.

 با این‎که هر روز خبرهایی از خریداران جدید این تیم به گوش می‎رسد اما هنوز فروش امتیاز گهر رسمی نشده و یکی از شروط خرید آن، ماندن تیم در دورود است.

مسابقات لیگ دسته اول اواخر شهریور شروع می‎شود و چون امسال از هر گروه چهار تیم سقوط می‎کند رقابت خیلی سخت است. بیشتر تیم‎ها تمرین‎ها را شروع کرده‎اند ولی گهر هنوز بلاتکلیف است و با این‎که برخی مدعی شده‎اند که گهر می‎تواند آسانسوری به لیگ برتر صعود کند اما هنوز مالکش مشخص نشده است.

تیم دورودی پیش از شروع فصل قبل هم «فرصت‎سوزی» کرد و تقریباً آخرین تیمی بود که فعالیتش را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرد که همین، مشکلات زیادی را برای این تیم به‎وجود آورد.

شنیده‎ها حاکیست که هواداران گهر در دورود، بارها اعتراض خودشان را به وضعیت این تیم اعلام کرده‎ و حتی در برخی روزها با حضور در ورزشگاه تختی این شهر جویای آخرین وضعیت تیم مورد علاقه‎اشان شده‎اند.

در خصوص آخرین وضعیت گهر، رئیس اداره ورزش و جوانان دورود به ما گفت: «وضعیت گهر هنوز مشخص نشده و با این‎که زمان زیادی به شروع لیگ باقی نمانده، آینده خوبی در انتظار این تیم نیست. بازیکنان زیادی از گهر جدا شده‎اند و با توجه به زمان باقی مانده پیدا کردن جایگزین برای آنها سخت است».

رحمتی ادامه داد: «خبرهای زیادی می‎شنویم که تیم به اشخاصی واگذار شده اما هنوز چیزی رسمی نشده و بهتر است دادستانی تکلیف گهر را هرچه سریع‎تر مشخص کند. قائدرحمت نماینده مردم دورود در مجلس هم پیگیر مشخص شدن وضعیت تیم است».

این صحبت‎ها در حالی عنوان شده است که فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول ۱۶ شهریورماه تمام می‎شود و اگر همین امروز هم برای بستن تیم اقدام شود بازهم دیر است. البته “فرصت‎سوزی” با گهر عجین شده و شاید اگر این تیم زود بسته شود، غیرطبیعی باشد.

تیمی که هوادارانش عنوان بهترین تماشاگران لیگ برتر را یدک می‎کشد، حالا در انتظار “مالک” مانده و در وضعیتی بسیار قرمز به‎سر می‎برد…

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امیدوارم گهر از این امپاس بیرون بیاد وگرنه به لیگ دو سقوط میکنه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.