تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

نامه دکتر محمدرضا عارف به رئیس جمهور

  • کد خبر : 32412
  • 27 مرداد 1392 - 18:52

حمایت و پشتیبانی از دولت لازمه تأمین منافع ملی است دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای به حجت‌السلام دکتر حسن روحانی،رئیس جمهور با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به اکثریت وزرای پیشنهادی، حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضاء کابینه را لازمه تأمین منافع ملی دانست و اظهار امیدواری کرد دولت با تکیه بر ظرفیت­های قانونی و استفاده از حسن روابط و تعامل سازنده با مسئولان بلند پایه کشور در تحقق مطالبات به حق مردم که تفکر اصلاح طلبی و اعتدال را برگزیدند، موفق باشد.

337197_780

 

 

میرملاس نیوز : متن این نامه به شرح زیر است:

 حجه­ الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام،

خداوند منان را شاکریم که با عنایت الهی و در اثر کار و تلاش­های موثر، گسترده و کارآمد جنابعالی و همکاران محترمتان، اکثریت اعضاء پیشنهادی هیأت وزیران، اعتماد و همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را کسب نمودند. تلاش شما و همکارانتان شایسته تقدیر است که در چارچوب حقوق و مسئولیت­های قوای مجریه و مقننه و با تکیه بر تجارب و توانمندی­های خویش و سایر همکارانتان با ادبیات فاخر و در شأن مردم ایران طی روزهای اخیر به ویژه در جریان­ فعالیت­های چهار روزه بررسی برنامه­ها و رسیدگی به صلاحیت وزرا، امید وآرامش را در سطح افکار عمومی ارتقاء بخشیدید.

اکثریت نمایندگان محترم ملت نیز با درک صحیح شرایط دشوار کنونی کشور و ضرورت کمک به دولت، بالاترین نصاب رأی به وزراء را در مقایسه با دولت­های پیشین به وزیران دولت یازدهم دادند. بدیهی است چنانچه اهتمام و حمایت وکلای محترم مردم متوجه تمامی افراد پیشنهاد شده رئیس جمهوری بود امروز شاهد رضایت و شادی بیشتری در بین آحاد جامعه می­بودیم.

ضمن تبریک کسب این موفقیت­ ارزشمند به جنابعالی و ملت بزرگوارمان، حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضاء محترم کابینه دوره یازدهم را لازمه تأمین منافع ملی دانسته و از هیچ گونه اقدامی در این راه دریغ نخواهیم ورزید. امیدوارم با تکیه بر ظرفیت­های قانونی و استفاده از حسن روابط و تعامل سازنده با مسئولان بلند پایه کشور در تحقق مطالبات به حق مردم شریف ایران که تفکر اصلاح طلبی و اعتدال را برگزیدند، موفق و موید باشید. امیدوارم با تلاش و همت همه نیروهای دلسوز کشور، شاهد پیشرفت و اعتلای روزافزون میهن اسلامی ایران باشیم. انشاءالله.

 محمدرضا عارف

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.