تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

گزینه ی جانشینی محمدزاده در وزارت ارشاد کیست ؟

  • کد خبر : 32420
  • 27 مرداد 1392 - 20:14

    بنا بر آخرین اخبار دریافتی، احتمال انتصاب  حسین انتظامی به عنوا ن معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقریباً قطعی شده است. حسین انتظامی هم اکنون نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات و مشاور علی لاریجانی است. وی مدیرمسوول خبرگزاری خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی و حامی جدی روحانی در […]

IMG16115980

 

 

بنا بر آخرین اخبار دریافتی، احتمال انتصاب  حسین انتظامی به عنوا ن معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقریباً قطعی شده است.

حسین انتظامی هم اکنون نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات و مشاور علی لاریجانی است. وی مدیرمسوول خبرگزاری خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی و حامی جدی روحانی در میان سایتهای خبری است که محل انتشار تحلیل های کینه توزانه نسبت به اصولگرایانی چون حدادعادل و زاکانی است.

وی از بنیانگذاران روزنامه جام جم در دوران ریاست لاریجانی بر صدا و سیماست که با آمدن ضرغامی به رسانه ملی این روزنامه پرتیراژ را ترک کردند.

انتظامی سپس با لاریجانی به شورای امنیت ملی رفت و سخنگوی این شورا بود تا اینکه محمد باقر قالیباف ترجیح داد از انتظامی و تیم همراه وی برای اداره روزنامه همشهری بهره گیرد لذا با خداحافظی محمدرضا زائری از همشهری، انتظامی از جام جم به همشهری آمده و تغییرات گسترده ای را در این روزنامه آغاز کرد.

پس از مدیریت دو ساله انتظامی بر همشهری و اختلافات بوجود آمده بین قالیباف و انتظامی که کماکان سعی می کرد به جریانات سیاسی قبلی خود وفادار بماند باعث شد قالیباف پس از انتخاب مجدد خود به عنوان شهردار تهران چهره ای نزدیک تر به خود یعنی علی اصغر محکی که از مدیران وی در نیروی انتظامی به شمار می آمد را راهی همشهری کند و لذا پس از مدتی سردبیری محکی در همشهری وی را جایگزین انتظامی نمود.

پس از کنار گذاشته شدن انتظامی از همشهری که مقارن با ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم بود، از وی به عنوان یکی از مدیران لاریجانی در مجلس نام برده می شد اما گویا انتظامی و تیم همراه وی ترجیح دادند پس از همشهری فعالیت خود برای جریان مطبوعشان را باز هم در قالب رسانه ادامه دهند.

وی در سال ۸۹ برای بار چهارم به عنوان نماینده مدیران مسؤول در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

معاون مطبوعاتی فعلی وزارت ارشاد محمدجعفر محمدزاده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. حیف شد یک نیروی خدمتگزار و بیشتر از همه یک نیروی هم شهری ولر از معاونت کنار گذاشته شود.امیدوارم اقای محمد زاده در پست جدیدی که میگیرد موفق وهم چنان مایه افتخار شهرستان باشد

  2. محمدزاده مرد با درایتی است موفق باشد

  3. جناب آقای محمدزاده شخصیتی بسیار شریف وپاکدست ومدیری لایق وبا وسعت نظر است امیدوارم شاهد موفقیت بیشتر ایشان باشیم .

  4. ازآنجا که دکتر محمد جعفر محمدزاده درتمام عرصه های خدمت شایستگی ولیاقت خودرا نشان داده است یقینا درهر

    گوشه ای ایران اسلامی باشد میدرخشد و هچون گذشته باعث سربلندی تک به تک هم استانی ها وهمشهریهایش

    خواهد شد اما قطعا اگرخدایی ناکرده از ایشان در جای متناسب با تدبیر وتجربه وشایستگیش استفاده نشود این مردم

    هستندکه متضرر خاهند شد نه ایشان . انشاء اله پیروز سربلند باشند

  5. محمدزاده هرجاباشد برایش مهم نیست همیشه میدرخشد چون هدفش خدمت است

  6. بنده ایشان را خوب میشناسم و اینطور هم نیست ایشان به در مسئولیتهای بزرگ نمی خورد وبهتراست که به آموزش وپرورش برگردد وخودش را گم نکند

  7. سلام به همه همشهری های عزیز .
    آقای ناشناس یه کم فکر کن رو حرفات . رنگ و بوی خدایی نداره . نکنه گول خرده باشی و دورت بزننن؟
    کی گم کرده خودشو؟؟؟
    آقای محمدزاده رو که همه میشناسن .اونی که خودش رو گم کرده کسیه که اسمش انقدر خار و ذلیلش کرده که حتی جرات نداره خودش رو معرفی کنه . خودت به خودت می گی ناشناس ببین بقیه چی حسابت می کنن .
    بمیرم که حتی خودت رو هم نشناختی هنوز …
    هم من میدونم و هم خود شما از عمق وجودت اعتقاد داری که محمدزاده مرد است و دلیل بدگویی به محمدزاده و امثال محمدزاده ها نامردی.البته دور از محضر شما!!
    . دشمنی باید دلیل داشته باشه . نمیشه به گرد پای کسی نرسید و حسادت کرد و بد گفت
    . ملاک برای شناخت افراد انصاف و انسانیت است .
    وای بر ما که دور ارزشها و انسانیت ها رو خط قرمز کشیدیم و دور خودمون رو حصار کشیدیم که نکنه یه وقتی جز خوبها بحساب بیاییم …
    لمس کن خوب بودن رو، حس کن قدرشناس بودن رو،درک کن مهربانی رو اون وقت خواهی دیدی که دنیا اون دنیایی نیست که تو برای خودت ساختی . دنیا پر از زیبایی هاست تو چشمهایت را باز کن حتما خواهی دید آقای ناشناس .
    من اسم شما رو میذارم پسر شجاع چون اون هم مثل شما بود انقدر شجاع که هر موقع اون دوتا بدجنس می خواستن فریبش بدن دستشون رو میخوند و شما هم از امروز قراره گول حرفها و فریبها رو نخوری و بشی پسر شجاع …
    به امید روزی که این عادت بد و تنگ نظری از بین همه ما و هم زبونها و هم شهریامون برچیده بشه و جاش رو به محبت و مرام و مردونگی بده …
    یا علی بزرگوار

  8. خبر موثق دارم که جنتی از محمدزاده خواسته که اورا در مسولیت وزارت ارشا کمک کند.وقرار است ظرف دو سه روز آینده قطعی شود.به نظرم رفتن ایشان به یک معاونت جدید یا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم منتفی نیست. کاش این همشهری که خود را ناشناس معرفی کرده از سرحق وعدل سخن می گفت نه بغض نهفته ای که سالهاست کوهدشت را می آزارد .خدمات محمدزاده به فرهنگ کشور ولرستان و کوهدشت بر کسی پوشیده نیست.امیدوارم فرزندان لرستان همیشه سر افراز باشند.محمدزاده آدم با تجربه ایست که مسولیت های بزرگتر را هم تجربه کرده است.

  9. ناراحت نشو برادر .ناشناس به من قول داده که دیگه تکرار نکنه . روشنش کردم اساسی . قرار شده انقدر خوب بشه که دیگه از این به بعد روش بشه اسم خودش رو بیاره و خودش رو بشناسه و ایشالا روزی برسه که همشهری هاش مثل آقای محمدزاده بهش افتخار کنن .
    البته مسئول کانون کوهدشت جز مدیرتهای ارشد بحساب نمی آد !!!!
    ایشون معاون دیوان نبودند . مدیر کل امور بین الملل و روابط عمومی بودند .

  10. دلم نمیاد ادامه ندم بحث رو …
    یادتونه یه روز یه بنده خدایی نوشته بود چرا لرها رئیس جمهور نمی شوند ؟؟؟؟
    اون مطلب می تونست تلنگری باشه برای همه ما . می تونست نقطه ای باشه برای به فکر رفتن ماها برای ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتر و ایجاد موج مثبتی در راستای تقویت روحیه تعامل و همکاری .
    چند تا مطلب رو تو محیط این سایت دیدم که برام واقعا آزار دهنده و تاسف آوره و ناجور داغونم کرده که براتون میگم شاید اون دوستمون هم به جوابش برسه که چرا لرها …
    هرکسی حداقل هفته ای یکبار میرملاس رو یه نگاهی کرده باشه میبینه که مطالب اینچنینی و مطالبی که برای سرنوشت شهر مهمه اصلا طرفداری نداره و کمتر کسی روی اینطور اخبار و مطاالب نظر میده . عوضش تا دلت بخواد تو مسائل پیش پا افتاده و جزئی کسانی رو داریم که دائیه صاحب نظر بودن دارن .
    به آمار بازدید این مطلب یه نگاه بندازین .تا الان بیشتر از ۲۸۰ بازدید داشته اما کمتر از تعداد انگشتان یک دست در این رابطه نظر دادن و از بین این نفرات یک نفر پیدا شده که عقده های سالها حقارت رو با چند تا کلمه و بطور ناشناس ریخته بیرون و اینطور خودش رو خالی کرده که یه وقت سکته نزنه . به قول معروف زبونش برا چند ثانیه شده بادبزن دلش . اینجا جا داره از آقای محمدزاده تشکر وافر داشته باشم که باعث شادی این دوستمون شدن !!!!
    آقای محمدزاده عزیز . برکسی پوشیده نیست که شما و امثال حضرتعالی که تعداد انگشت شماری هستید با تکیه بر لیاقت و شایستگیتون و به پشتوانه عملکرد روشن و شفافتون مسیر پیشرفت رو با در نظر گرفتن رضای خدا نه رضای دوست و اقوام و اطرافیان و تیر و طایفه و خلق خدا طی نمودید . برای من که دور از شما هستم همین کافیه که وقتی از تلوزیون ببینمتون اشک شوق در چشمهام جمع بشه و دعا کنم که خدا روز به روز عزتتون بده و پایدار و برقرار باشید تا خاری باشید تو چشم کسانی که نمی تونن سالم کار کردن بدون لابی گری و بدون پارتی بازی رو ببینن .
    شما هرجا که بودی از خودت جز خوبی به جا نذاشتی و هرجایی که اسمتون آمده همیشه بعنوان انسانی کامل و خداترس ازتون یاد کردن .کم دیدمتون اما زیاد قبولتون دارم . اونقدر زیاد که دلم میسوزه کسی ندیده و نشناخته و از روی عقده در موردتون قضاوت کنه و نظر بده .
    چند وقت پیش یکی از همین ناشناسها هم بجای تبریک به آقای پیریایی به مناسبت اخذ نشان سازندگی فیلش یاد هندستون کرده بود و یواشکی چندتا کلمه نوشته بود و به خیال خودش تیر آخر رو رها کرده و ناگفته هایی رو گفته بودغافل از اینکه خودش رو خراب کرده و یه لکه سیاه دیگه روی دلش خورده بود . کسی نبود یه تذکری بده که عمو جان، آقای پیریایی در این کشور خواهان زیاد داره و در هر استانی کار کرده بعد از رفتنش نبودش ملموس بوده .در خیلی از نقاط این کشور آرزوی حضور پیریایی ها و محمدزاده ها رو بعنوان مدیرانشون دارن . ای کاش لحظه ای این لجاجت های بچه گانه کنار گذاشته می شد و بخل و حسد از بینمون برچیده می شد .
    به این عزیز و بقیه رفقای ناشناس خودم سفارش می کنم یکبار بطور ناشناس به کسی تبریک بگن ببینن چه لذتی داره نه اینکه برای گفتن تبریک کپی شناسنامه بذارن و برای توهین بشن یک نقطه
    بیایید برادر باشیم . بیایید شیعه علی(ع) باشیم . حرفهایی علی برای راهنمایی من و تو بود، حرفهایی برای تاریخ نه به چند مستمع در مسجد کوفه .

  11. جناب اقای هفت اقلیم همه ما میدانیم که اقای محمدزاده با واسطه اقای پیریایی که از نزدیکان رحیمی معاون اول دولت دهم بود به این جایگاه رسیدند که هرچه باشد برای کوهدشت افتخاریست ارزشمند

  12. آقای احمدی عزیز بر منکرش لعنت . حالا ببین چقدر خوبه کارگروهی رو بدور از تعصب و خودخواهی و تک روی دنبال کنیه آدم . نتیجه اش میشه اینکه گروه رشد می کنه و هرکدوم از افرادش اینطور رشد می کنن که میبینید و باعث سرافرازی امثال من و شما میشن مخصوصا اگه زیر دست انسان بزرگ و معلم ارزشمندی مثل آقای پیریایی تعلیم های اولیه رو دیده باشن .
    بنظرت چرا اسم پیریایی به مزاج خیلی آدمهای معلوم الحال خوش نمیاد آقای احمدی ؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.