- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

گزینه ی جانشینی محمدزاده در وزارت ارشاد کیست ؟

IMG16115980

 

 

بنا بر آخرین اخبار دریافتی، احتمال انتصاب  حسین انتظامی به عنوا ن معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقریباً قطعی شده است.

حسین انتظامی هم اکنون نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات و مشاور علی لاریجانی است. وی مدیرمسوول خبرگزاری خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی و حامی جدی روحانی در میان سایتهای خبری است که محل انتشار تحلیل های کینه توزانه نسبت به اصولگرایانی چون حدادعادل و زاکانی است.

وی از بنیانگذاران روزنامه جام جم در دوران ریاست لاریجانی بر صدا و سیماست که با آمدن ضرغامی به رسانه ملی این روزنامه پرتیراژ را ترک کردند.

انتظامی سپس با لاریجانی به شورای امنیت ملی رفت و سخنگوی این شورا بود تا اینکه محمد باقر قالیباف ترجیح داد از انتظامی و تیم همراه وی برای اداره روزنامه همشهری بهره گیرد لذا با خداحافظی محمدرضا زائری از همشهری، انتظامی از جام جم به همشهری آمده و تغییرات گسترده ای را در این روزنامه آغاز کرد.

پس از مدیریت دو ساله انتظامی بر همشهری و اختلافات بوجود آمده بین قالیباف و انتظامی که کماکان سعی می کرد به جریانات سیاسی قبلی خود وفادار بماند باعث شد قالیباف پس از انتخاب مجدد خود به عنوان شهردار تهران چهره ای نزدیک تر به خود یعنی علی اصغر محکی که از مدیران وی در نیروی انتظامی به شمار می آمد را راهی همشهری کند و لذا پس از مدتی سردبیری محکی در همشهری وی را جایگزین انتظامی نمود.

پس از کنار گذاشته شدن انتظامی از همشهری که مقارن با ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم بود، از وی به عنوان یکی از مدیران لاریجانی در مجلس نام برده می شد اما گویا انتظامی و تیم همراه وی ترجیح دادند پس از همشهری فعالیت خود برای جریان مطبوعشان را باز هم در قالب رسانه ادامه دهند.

وی در سال ۸۹ برای بار چهارم به عنوان نماینده مدیران مسؤول در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

معاون مطبوعاتی فعلی وزارت ارشاد محمدجعفر محمدزاده است.