تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

کاهش ۹۰ دقیقه ای زمان تردد در محور خرم آباد – اراک/۱۳۴کیلومتر طول و سه مسیر رفت و برگشت

  • کد خبر : 32466
  • 28 مرداد 1392 - 9:57

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان اعتبار اجرای طرح آزادراه خرم آباد – اراک را حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی ملکی در جمع خبرنگاران گفت: اعتبار اجرای پروژه آزادراه خرم آباد – اراک با ۱۳۴کیلومتر طول، حدود ۹هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خواهد شد. وی افزود: این آزادراه که با […]

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان اعتبار اجرای طرح آزادراه خرم آباد – اراک را حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی ملکی در جمع خبرنگاران گفت: اعتبار اجرای پروژه آزادراه خرم آباد – اراک با ۱۳۴کیلومتر طول، حدود ۹هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خواهد شد.

وی افزود: این آزادراه که با حضور قرارگاه سازندگی خاتم به عنوان پیمانکار درحال احداث است، از سه راهی شازند در استان اراک آغاز و در پلیس راه تجره در حوالی شهر خرم آباد خاتمه می یابد.

ملکی یادآور شد: این پروژه به چهار قطعه تقسیم شده که شامل قطعه اول به طول ۶۸کیلومتر (از ابتدای مسیر تا دشت سیلاخور، قطعه دوم به طول ۱۴ کیلومتر (از تقاطع جاده دورود – بروجرد) ، قطعه سوم آن به طول ۳۲ کیلومتر( تقاطع جاده کمربندی ) و قطعه چهارم آن نیز به طول ۱۴کیلومتر (جاده کمربندی خرم آباد) تقسیم بندی شده است.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ درصد مجموع اعتبارات این طرح از سوی وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری پروژه و ۴۰ درصد نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیاء تامین می شود.

ملکی تصریح کرد: بهره برداری از این طرح موجب کاهش ۹۰ دقیقه ای زمان تردد در محور خرم آباد – اراک می شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه افزایش ایمنی، کاهش تصادفات رانندگی و صرفه جویی در مصرف سوخت از دیگر مزایای این طرح ملی است، خاطرنشان کرد: عرض مسیر آزاد راه خرم آباد – اراک ۳۵ متر است که در سه مسیر رفت و برگشت و در طول یک دوره زمانی سه ساله احداث میشود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. لطفا آقای مدیرکل توضیح دهند از زمان تصویب طرح تا کنون چقدر زمان گذشته؟میزان پیشرفت پروژه چقدر است؟با برنامه زمان بندی چه میزان اختلاف دارد؟لطفا کارشناسی مصاحبه فرمایند.دوران کار غیر کارشناسی تمام شد؟

  2. دو صد گفته چو نیم کردار نیست…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.