تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

شهرام ناظری در کرمانشاه کنسرت برگزار می کند

  • کد خبر : 32533
  • 29 مرداد 1392 - 9:44

 رییس انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت : تمامی اقدامات اولیه انجام این مهم از جمله هماهنگی با مسوولان استان، اخذ مجوز، لحاظ مسائل امنیتی و رایزنی با استاد ناظری انجام شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، متقی فر با بیان اینکه انجمن موسیقی و مسوولان استان بر اجرای این کنسرت اهتمام […]

 رییس انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت : تمامی اقدامات اولیه انجام این مهم از جمله هماهنگی با مسوولان استان، اخذ مجوز، لحاظ مسائل امنیتی و رایزنی با استاد ناظری انجام شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، متقی فر با بیان اینکه انجمن موسیقی و مسوولان استان بر اجرای این کنسرت اهتمام دارند، گفت: چنانچه اجرای آن قطعی شود، به عموم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در ابتدا، نگرانی هایی از لحاظ شیوه اجرا وجود داشت که خوشبختانه این مسئله مرتفع شد. 

رییس انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت: با استاد ناظری که خود نیز اهل استان کرمانشاه هستند در این زمینه صحبت شده و ایشان رضایت قلبی خود را برای تحقق این مهم اعلام کرده اند.

وی مکان اجرای این کنسرت در صورت قطعی شدن را ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه اعلام و تصریح کرد: اینکه بلیط های این کنسرت چه زمانی و در چه محل هایی به فروش می رسد متعاقبا اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.