تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

قصه تلخ رسیدگی به دختر ۳ ساله در بیمارستان خرم آباد

  • کد خبر : 32536
  • 29 مرداد 1392 - 11:19

  خانواده یک کودک سه ساله نسبت به برخورد نامناسب و دیرهنگام بیمارستان خصوصی شهرستان خرم‌آباد در رسیدگی به دختر خردسال خود گلایه‌مند هستند. به گزارش میرملاس نیوز ، پدر ترنم سه ساله در گفت‌وگو  با فارس گفت: روز شنبه دخترم از صندلی افتاد و از ناحیه سر ضربه خورد که او را به سرعت […]

IMG12510230

 

خانواده یک کودک سه ساله نسبت به برخورد نامناسب و دیرهنگام بیمارستان خصوصی شهرستان خرم‌آباد در رسیدگی به دختر خردسال خود گلایه‌مند هستند.

به گزارش میرملاس نیوز ، پدر ترنم سه ساله در گفت‌وگو  با فارس گفت: روز شنبه دخترم از صندلی افتاد و از ناحیه سر ضربه خورد که او را به سرعت به بیمارستان شفا انتقال دادیم.

وی افزود: ساعت ۹ شب وارد بیمارستان شدیم که بلافاصله مبلغ دویست هزار تومان پول می‌خواستند و بعد از یک ساعت معطلی پول را واریز کردیم.

پدر ترنم اظهار داشت: پس از گرفتن سی تی اسکن پزشک اورژانس گفت دختر شما ضربه مغزی شده و باید جراح مغز و اعصاب آن را ببیند که بنا شد، همان شب جراح مغز و اعصاب بیاید و دخترم را ویزیت کند، اما متاسفانه نیامد و اعلام کردند که پزشک فردا صبح به بیمارستان خواهد آمد.

وی ادامه داد: فردای همان روز یعنی یکشنبه هم جراح مغز و اعصاب که می‌بایست صبح دخترم را معاینه کند، تا ساعت چهار بعد از ظهر با کلی رایزنی و داد و بیداد و با مراجعه به حراست بیمارستان و رئیس بیمارستان، بدون روپوش و با حالتی خسته به بیمارستان آمد که من ناراحت شدم و گفتم بعد از ۲۰ ساعت باید یک بیمار ضربه مغزی را ببینید؟ اما ایشان گفت، شیفت من نبوده و من با اصرار رئیس حراست بیمارستان آمدم.

پدر این بیمار تصریح کرد: این جراح مغز اعصاب گفت ما باید حداقل برای دو ساعت به این بیمارستان بیایم و برای این‌گونه کارها نمی‌توانیم بیایم.

وی افزود: ترنم در طول یک شبی که در این بیمارستان بستری بود، بیش از ۵۰ بار استفراغ کرده و دیگر از لحاظ جسمانی توانی خود را از دست داده بود و در این ۲۰ ساعت تنها یک سرم برایش تزریق شد.

پدر ترنم خاطرنشان کرد: این بیمارستان با توجه به اینکه خصوصی است، باید امکانات آن از سایر بیمارستان‌ها بیشتر باشد، اما متاسفانه رسیدگی درستی به وضعیت بیمار نشد و مجبور شدیم دخترم را به بیمارستان دیگری منتقل کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. واقعا جای تاسف داره

  2. خدا لعنت کند افراد بی مسئولیتی که جان انسان برایشان ارزش ندارد.خداوند ترنم را شفا دهد

  3. وجدان تنها محکمه ایست که احتاج به قاضی ندارد

  4. در ظاهر مسلمانیم ولی در باطن بی رحم و خشن دل سخت بد نیست بدانیم پول همه چیز نیست بقو ل سعدی لباس نشانه آ دمیت نیست

  5. فقط میشه براشون متاسف شد. خدا از ادمای بی وجدان نگذره

  6. بعضی از پزشکان محترم دیگه از لحاظ مالی انقدر فربه شده اند که گوششان بدهکار کسی نیست این اقا هم اگه می رفت در مطب و زیر میزی دندانگیری تقدیم متخصص مغز واعصاب می کرد مطمئنا خیلی سریع از خواب بیدار می شد دیگه از مردی ومردانگی چیزی نمونده

  7. به نظر من بیمارستان شفا بدترین بیمارستان است واصلا” به فکر مریض نیستند وفقط پول رامیشناسند وهرکسی رفته اونجا شفا نیافته است

  8. خرم آباد را باید “رم، شهر بی حفاظ” نامید. باور کنید این عین واقعیته. پارتی بازی و آشنامداری در همه اداره ها و حتی بیمارستانها حرف اول رو میزنه. جوانهای این شهر افسرده شده اند. تنها قانونی که بر این شهر حاکم است، “بی قانونی” و “پارتی بازی” است. همه هم تقصیر را به گردن دیگری می اندازند اما خودشون اولین کسی خواهند بود که اگر لازم باشد، “آشنا و فامیل” خودشان را به هر آدم شایسته ای ترجیح میدهند.

  9. با سلام خدمت ریاست بیمارستان،این بیمارستان فقط میشه گفت از لحاظ حراست عالیه وگرنه دکترا بیخیال برخلاف پولی که میگیرن افتضاحه….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.