- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قصه تلخ رسیدگی به دختر ۳ ساله در بیمارستان خرم آباد

IMG12510230

 

خانواده یک کودک سه ساله نسبت به برخورد نامناسب و دیرهنگام بیمارستان خصوصی شهرستان خرم‌آباد در رسیدگی به دختر خردسال خود گلایه‌مند هستند.

به گزارش میرملاس نیوز ، پدر ترنم سه ساله در گفت‌وگو  با فارس گفت: روز شنبه دخترم از صندلی افتاد و از ناحیه سر ضربه خورد که او را به سرعت به بیمارستان شفا انتقال دادیم.

وی افزود: ساعت ۹ شب وارد بیمارستان شدیم که بلافاصله مبلغ دویست هزار تومان پول می‌خواستند و بعد از یک ساعت معطلی پول را واریز کردیم.

پدر ترنم اظهار داشت: پس از گرفتن سی تی اسکن پزشک اورژانس گفت دختر شما ضربه مغزی شده و باید جراح مغز و اعصاب آن را ببیند که بنا شد، همان شب جراح مغز و اعصاب بیاید و دخترم را ویزیت کند، اما متاسفانه نیامد و اعلام کردند که پزشک فردا صبح به بیمارستان خواهد آمد.

وی ادامه داد: فردای همان روز یعنی یکشنبه هم جراح مغز و اعصاب که می‌بایست صبح دخترم را معاینه کند، تا ساعت چهار بعد از ظهر با کلی رایزنی و داد و بیداد و با مراجعه به حراست بیمارستان و رئیس بیمارستان، بدون روپوش و با حالتی خسته به بیمارستان آمد که من ناراحت شدم و گفتم بعد از ۲۰ ساعت باید یک بیمار ضربه مغزی را ببینید؟ اما ایشان گفت، شیفت من نبوده و من با اصرار رئیس حراست بیمارستان آمدم.

پدر این بیمار تصریح کرد: این جراح مغز اعصاب گفت ما باید حداقل برای دو ساعت به این بیمارستان بیایم و برای این‌گونه کارها نمی‌توانیم بیایم.

وی افزود: ترنم در طول یک شبی که در این بیمارستان بستری بود، بیش از ۵۰ بار استفراغ کرده و دیگر از لحاظ جسمانی توانی خود را از دست داده بود و در این ۲۰ ساعت تنها یک سرم برایش تزریق شد.

پدر ترنم خاطرنشان کرد: این بیمارستان با توجه به اینکه خصوصی است، باید امکانات آن از سایر بیمارستان‌ها بیشتر باشد، اما متاسفانه رسیدگی درستی به وضعیت بیمار نشد و مجبور شدیم دخترم را به بیمارستان دیگری منتقل کنیم.