تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

پلدختر با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه است/ قطعی پنج روزه آب یک روستا

  • کد خبر : 32543
  • 29 مرداد 1392 - 11:46

  فرماندار پلدختر با بیان اینکه این شهرستان با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه است، از قطعی پنج روزه آب روستای “چم گردله” خبر داد. مهر: فریدون رشیدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان پلدختر با اشاره به آلودگی یک شیرینی فروشی در این شهرستان اظهار داشت: عدم توجه به کنترل […]

IMG13500104

 

فرماندار پلدختر با بیان اینکه این شهرستان با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه است، از قطعی پنج روزه آب روستای “چم گردله” خبر داد.

مهر: فریدون رشیدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان پلدختر با اشاره به آلودگی یک شیرینی فروشی در این شهرستان اظهار داشت: عدم توجه به کنترل شیرینی فروشی ها موجب این موضوع شده است.

وی ادامه داد: مسئولان هیچگونه توجهی در این زمینه نداشته و حتی اقدام به پلمپ این واحد صنفی متخلف نکرده اند.

وی گفت: در شهرستان پلدختر دستگاه هایی وجود دارند که نسبت به این گونه مسائل بی توجه هستند که ارتقای سلامت و بهداشت جامعه نیازمند توجه همه دستگاهها و متولیان امر است.

رشیدی افزود: امروز دامنه سلامت و امنیت غذایی بسیار گسترده و موضوع سلامت انسان ها و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و یکی از رکن های توسعه جوامع است.

فرماندار پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به خشکسالی های متوالی چند سال اخیر، شهرستان با کمبود شدید آب آشامیدنی روبرو است که این امر پژمردگی و سستی در اهالی ایجاد می کند بنابر این باید مسئولان ذی ربط آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را برای اهالی تامین کنند.

رشیدی با بیان این که عدم توجه مسئولان به سلامت مردم خطرات فراوانی ایجاد می کند افزود: در منطقه ای از معمولان سرچشمه آب آشامیدنی آن آلوده است که وظیفه مسئولان ذی ربط رسیدگی و حل مشکلات مردم است.

فرماندار پلدختر به کیفیت نان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم پلدختر به دلیل ضعف در ساختارهای نظارتی در این صنف، نان بی کیفیت مصرف می کنند که مسئولان باید در این بخش به دنبال چاره اندیشی باشند و به بررسی بپردازند و نانوایان متخلف در شهرستان را شناسایی کنند و با قاطعیت با آنها برخورد شود.

رشیدی افزود: نحوه پخت نان در پلدختر به گونه ای است که هیچ کس از کیفیت آن راضی نیست و مسئولان هیچ گونه اقدامی در جهت بهبود کیفیت نان انجام نداده اند.

وی گفت: ما به عنوان مدیر، مسئول و موظفیم که با برنامه ریزی مشکلات را از پیش پای مردم برداریم و از ابزاری که در اختیار است در جهت رفع این معضل استفاده کنیم.

فرماندار پلدختر به قطعی آب آشامیدنی روستای چم گردله پلدختر اشاره کرد و افزود: آب آشامیدنی این روستا پنج روز است که قطع است و دراین فصل گرما مردم سخت در مضیقه قرار دارند مسئولان مربوطه باید به این مهم توجه و در جهت رفع آن اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مثل اینکه آقای رشیدی فراموش کرده که خود ایشان فرماندار پلدختر است.وقتی میگوید مسئولین باید برای رفع مشکلات پلدختر اقدام کنند ،ایشان نمیداند که همان مسئول اول خودش است که باید به نیروهای زیر مجموعه خود تذکرات لازم را بدهد و خواهان پیگیری موارد باشد.در ثانی آقای فرماندار چندین سال است که این مشکلات بیکاری کم آبی و عدم پخت مناسب نان و نامناسب بودن آسفالت خیابانها و معابر و مشکلات عدیده ی دیگری که پلدختر دارد وجود دارد و شما تا حالا مگر خواب بوده ای که حالا که با روی کار آمدن دولت جدید زبان به بیان مشکلات گشوده ای چرا تا حالا نگفته ای؟من جوابت را میدهم.چون میترسیدی این مشکلات را بگویی پست و مقامت بخطر بیفتد پس بخاطر پست و مقام دنیوی چشم بر روی مشکلات این مردم بستی و حالا که داری میروی میگی این مشکلات هست.اگر میتوانی خواهشا گزارشی از عملکردی مدیریتی خود را برای ما مردم غریب پرور پلدختر بیان نمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.