تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ایران برای مذاکره هسته‎ای با غرب آماده است نه برای تسلیم شدن

  • کد خبر : 32548
  • 29 مرداد 1392 - 12:06

  استاندارد در تحلیلی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری جدید ایران، سیاست هسته‎ای سازنده و حسابگرانه‎ای را مد نظر دارد، تصریح کرد که اما ایرانی‎ها برای مذاکره آماده‎اند نه تسلیم شدن در برابر غرب.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، روزنامه اتریشی “استاندارد” در تحلیلی با اشاره به رویکرد جدید حسن […]

IMG23062260

 

استاندارد در تحلیلی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری جدید ایران، سیاست هسته‎ای سازنده و حسابگرانه‎ای را مد نظر دارد، تصریح کرد که اما ایرانی‎ها برای مذاکره آماده‎اند نه تسلیم شدن در برابر غرب.

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، روزنامه اتریشی “استاندارد” در تحلیلی با اشاره به رویکرد جدید حسن روحانی، رئیس جمهوری جدید ایران در برنامه های اتمی در بخشی از این مطلب نوشت: این ها خبرهای خوبی است.

نویسنده در بخش دیگری از این مطلب با تاکید بر اینکه این امید هست که حسن روحانی سیاست هسته‎ای سازنده و و حسابگرانه‎ای را در پیش گیرد همچنین گفت: در عین حال این ساده لوحانه است که اعتقاد داشته باشیم ایران آماده است در زمینه حقوق هسته‎ای خود تسلیم غرب شود.

“استاندارد” در ادامه نوشت: ایرانی ها برای مذاکره آماده هستند نه برای تسلیم شدن در برابر غرب. مذاکره کنندگان با تهران باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند و می توانند از این شانس جدید استفاده کنند. برای این منظور، ضروری است که مبناها و خط و مشی های جدیدی در این راستا ترسیم شود. چنین امری بخصوص برای رئیس جمهوری آمریکا دشوار است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.