تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تصاویر/ به بهانه بازگشت اسرای سرافراز به میهن

  • کد خبر : 32556
  • 29 مرداد 1392 - 12:26

میرملاس نیوز : آزادگی؛ نمادی از  بیکران عظمت روح است که از اسارت کالبد خاکی  و حصر دیوارهای سنگی عبور می کند و سریر عزت را بر تمامیت ساحت ایمان می گستراند.۲۶مرداد سالروز ورود اولین گروه از اسیران ایرانی دوران هشت ساله دفاع مقدس است. پهلوانانی که مردانه جنگیدند و اگر قسمت و پیشانی نوشتشان […]

میرملاس نیوز : آزادگی؛ نمادی از  بیکران عظمت روح است که از اسارت کالبد خاکی  و حصر دیوارهای سنگی عبور می کند و سریر عزت را بر تمامیت ساحت ایمان می گستراند.
۲۶مرداد سالروز ورود اولین گروه از اسیران ایرانی دوران هشت ساله دفاع مقدس است. پهلوانانی که مردانه جنگیدند و اگر قسمت و پیشانی نوشتشان شهادت نبود توفیق داشتند که همانند عقیله بنی هاشم طعم اسیری را بچشند.
دلاورمردانی که در عمل ثابت کردند که جنگ برایشان تا دل بغداد ادامه دارد. این بود که مردانه مقاومت کردند و تا پای جان رفتند، اما تحت شکنجه های بسیار زیاد رژیم بعث لب به شکوه نگشودند.
آزادگان دلاور و سرافراز، با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را در صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند. بی شک، سال ها محرومیت این سروقامتان تاریخ سبب شد که آنان امروز بیش از هر فرد دیگری در مسیر سبز پیروزی گام بردارند و الگو و افتخار میهن خویش باشند.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خیلیدلتنگی داشت باور کنید اشک ریختم. دست مریزاد

  2. مدیریت محترم سایت سلام علیکم
    جا داشت و یا اینکه همچنان جا دارد شما که در کوهدشت حضور دارید به مهین مناسبت دیدار ومصاحبه ای با تنی چند از این عزیزان انجام می دادید تا مردم بیشتر با دوران سخت اسارت آشنا شوند .

  3. دایی من شهید گمنام کاش حداقل جنازش پیدا میشد.خیلی دلم گرفت با دیدن این عکس.مرسی

  4. یاد اون روزا بخیر/ آدما خیلی بهتر بودن/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.