تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

وحدت اصواگرا و اصلاح طلب

  • کد خبر : 32565
  • 29 مرداد 1392 - 12:57

  امین اسدی / میرملاس نیوز :   بیش تر از دو ماه است که از انتخابات ریاست جمهوری میگذردو این آزمون الهی که به صورت یک حماسه رخ داد را پشت سر میگذاریم.   در روزهای اول سال ۹۲ مقام معظم رهیری تاکید بر دو حماسه داشتند ، یکی از حماسه هایی که مد […]

n00071379-b

 

امین اسدی / میرملاس نیوز :

 

بیش تر از دو ماه است که از انتخابات ریاست جمهوری میگذردو این آزمون الهی که به صورت یک حماسه رخ داد را پشت سر میگذاریم.

 

در روزهای اول سال ۹۲ مقام معظم رهیری تاکید بر دو حماسه داشتند ، یکی از حماسه هایی که مد نظر مقام معظم رهبری بود حماسه سیاسی بود که به لطف خداوند متعال و مشارکت حداکثری ملت ایران این حماسه مهم و سیاسی رقم خورد.

عامل اصلی که باعث نوشتن این مقاله شد این است که،بایستی به نکاتی متذکر شد و این نکات نشات گرفته از وحدت دو حزب تاثیر گذار در کشور ایران اسلامی است:

آن دو حزب،اصولگرا و اصلاح طلب می باشد و درجه اول باید  دعوای این دوحزب متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران، کنار گذاشته شود و همگی به فکر خلق حماسه ای دیگر که مد نظر رهبرمان بود یعنی حماسه اقتصادی به اتقاق نظر و اجماع برسیم. لازم به ذکر است با توجه به پتانسیل این دو حزب و برادری و هکاری میان خود مطمئنا،پیش بینی می شود حماسه دیگر را  مسئولین متعهد خلق کنند.خلق حماسه اقتصادی می تواند تشکری باشد از ملت عزیز ایران که با تمام مشکلات عدیده شان به سخنان رهبرشان لبیک گفتند و حماسه ای سیاسی را رقم زدند.

اصولگرایان و اصلاح طلبان هر دو طیف و جبهه متعهد به نظام اسلامی ایران هستند و مطیع و مرید ولایت مطلقه فقیه،پس نباید گفت که یکی از این دو طیف مخالف اصول و ارزش های نظام اسلامی ایران است زیرا ،زمانی که این دو جریان سیاسی در مسند ریاست جمهوری یا مسند دیگری بودند ثابت کردند که نقاط قوت و نقاط ضعفی داشتند و باید از این تجارب گذشته استفاده کنند و دست به دست هم دهند که نقاط ضعف را از بین ببرند و تبدیل به نقاط قوت کنند و نقاط قوت خود را تقویت کنند که مقابل مشکلات بین الملل و اقتصادی و … بیاستند و برطرف کنند.

برخی از اصلاح طلبان و اصولگرایان که دست به یقه یکدیگر شدند از یکدیگر بگذرند،رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب دست به تخریب و تهمت به همدیگر نزنند، و به فکر همکاری بادولت جدید باشند و معنای واقعی اعتدال را تبیین کنند تا به پیشرفت و چشم انداز برنامه ریزی شده برسیم ، این وحدت و همدلی سبب میشود که آرامش سیاسی به جامعه اسلامی ایران بازگردد.بیایم ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی را کنار بگزاریم و از این اختلافات بگذریم و به فکر پیشرفت کشور عزیزمان از همه لحاظ بالاخص از لحاظ اقتصادی باشیم.

پس اصلاح طلب بعلاوه اصولگرا یا بالعکس برابر با آسایش ملت ایران از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ اقتصادی و فرهنگی و… .اگر بخواهیم برای این اجماع نامی انتخاب کنیم آن نام وحدت احزاب پایبند به ارزش ها و ولایت فقیهمی باشد.
انشاالله
وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آفرین بر شما آقای اسدی . خلاصه . مختصر . مفید .
    میرملاس به اینطور مقاله های مثبت نیاز داره .

  2. به همین سادگی!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.