تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

دوبله۳۰ انیمیشن به گویش‎های مختلف لرستان در خصوص آب

  • کد خبر : 32613
  • 30 مرداد 1392 - 9:52

دبیر طرح ملی دانش‎آموزی نجات آب در لرستان گفت: ۳۰ انیمیشن به گویش‎های مختلف استان در حوزه آب به گویش‎های مختلف استان دوبله می‎شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، فرهاد ظهراب در جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی دانش‎آموزی نجات آب در استان افزود: استان در آینده با بحران آب مواجه خواهد شد که فرهنگ‎سازی […]

دبیر طرح ملی دانشآموزی نجات آب در لرستان گفت: ۳۰ انیمیشن به گویشهای مختلف استان در حوزه آب به گویشهای مختلف استان دوبله میشود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، فرهاد ظهراب در جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی دانشآموزی نجات آب در استان افزود: استان در آینده با بحران آب مواجه خواهد شد که فرهنگسازی در نحوه مصرف آب از سوی شهروندان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی هم زمانبر و هم هزینهبر، اضافه کرد: سال گذشته در خصوص اجرای طرح داناب با یک شرکت مشهدی قرارداد داشتیم و این طرح بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر از دانشآموزان مقطع راهنمایی اجرا شد که خوشبختانه دربحث امتیازبندی جز استانهای برتر کشور معرفی شدیم.

دبیر طرح ملی دانشآموزی نجات آب در استان اضافه کرد: امسال با توجه به اهمیت موضوع آب در استان از نیروهای متخصص و توانمند جهاد دانشگاهی در خصوص این طرح استفاده و قراردادهایی بین این نهاد دانشگاهی و آب منطقهای استان منعقد شد.

ظهراب با انتقاد از اینکه ۹۲ درصد آب زیرزمینی و سطحی استان صرف امور کشاورزی به صورت سنتی انجام میشود، تصریح کرد: نیاز است فرهنگسازی لازم جهت استفاده از روشهای نوین انجام شود.

وی تأکید کرد: طرح داناب طی ۹ مرحله در استان انجام میشود که تاکنون در این راستا پیشرفتهایی داشته است.

دبیر طرح ملی دانشآموزی نجات آب در لرستان گفت: اگر بتوان در این طرح فرهنگسازی لازم انجام شود و مصرف آب درست صورت گیرد نهضت بزرگی را در این خصوص شاهد خواهیم بود.

ظهراب ادامه داد: به منظور آگاهی دادن به مردم ۳۰ انیمیشن در حوزه آبهای زیرزمینی به زبانهای لری و لکی و بختیاری و بروجردی در حال دوبله شدن است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.