- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پست جدید رستم دولت دهم مشخص شد!

IMG10385104 [1]

 

میرملاس نیوز/سرویس سیاسی: رستم قاسمی با حکم دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت یازدهم به عنوان مشاور عالی اقتصادی وزیر انتخاب شد. 
 پیش از این ولی الله احمد وند از مشاوران وزارت نفت از پیشنهاد زنگنه وزیر نفت به آقای قاسمی برای ادامه فعالیت در وزارت نفت خبر داده بود که با حکم اخیر گویا جواب قاسمی به پیشنهاد زنگنه منفی بوده است. 
به نظر می رسد در سال حماسه اقتصادی و با انتصاب قاسمی که سابقه فرماندهی قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء را در رزومه کاری خود دارد باید منتظر تغییرات مدیریتی در قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء که وابسته به وزارت دفاع است باشیم چرا که قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء حتی از داشتن یک سایت اینترنتی نیز محروم است. 
قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء به امر مقام معظم رهبری شکل گرفته و رییس ان وزیر دفاع است اما طبق روال وزیر دفاع جانشینی برای خود در این قرار گاه انتخاب می کند که مسئولیت آن را به عهده دارد. 
 انجام پروژه های بزرگ نفتی مثل توسعه میدان نفتی سومار، شرکت در ساخت مسکن مهر، انجام پروژه قطار برقی مشهد تهران، انجام کنار گذر ساحلی رامسر و پروژه ۵ میلیارد دلاری طراحی و ساخت هواپیما از جمله پروژه‌های قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء ست. 
خاتم الاوصیاء سرمایه ۲ بانک را نیز در اختیار دارد.