تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

بیمارستان صحرایی در مناطق محروم دلفان برپا می شود

  • کد خبر : 32666
  • 31 مرداد 1392 - 9:11

    رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: بیمارستان صحرایی در راستای محرومیت زدایی، ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب و حل مشکلات مردم مناطق محروم شهرستان دلفان از ۱۶ تا ۱۹ شهریورماه سالجاری برپا می شود. مهر، نورالدین ویسی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی راه اندازی بیمارستان صحرایی اظهار داشت: این اقدام […]

IMG12281752

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: بیمارستان صحرایی در راستای محرومیت زدایی، ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب و حل مشکلات مردم مناطق محروم شهرستان دلفان از ۱۶ تا ۱۹ شهریورماه سالجاری برپا می شود.

مهر، نورالدین ویسی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی راه اندازی بیمارستان صحرایی اظهار داشت: این اقدام با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بسیج جامعه پزشکی و توسط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام ی شود.

وی افزود: در این بیمارستان که به مرکزیت “فرهاد آباد میربگ” این شهرستان دایر می شود اتاق عمل جراحی، بخش‌های ICU، بستری و درمانگاه‌های تخصصی در رشته‌های جراحی عمومی، اورولوژی، قلب، اطفال و نوزادان، جراحی زنان و زایمان و داخلی در آن پیش بینی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان با تاکید بر اینکه این اقدام می تواند خدمات ویژه‌ای را به مردم محروم این منطقه ارائه کند اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها و خدمات درمانی این مرکز در این مدت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

ویسی با اشاره به اینکه این بیمارستان برای دومین بار است که در مناطق محروم شهرستان دلفان راه اندازی می شود افزود: با توجه به تجربیات و انجام اقدامات موفق صورت گرفته توسط همکاران ما در بیمارستان صحرایی شهید ولیان که در بخش کاکاوند دایر شده بود امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه های متولی برای بار دوم نیز شاهد این تجربه موفق باشیم.

بنابر این گزارش شهرستان دلفان یکی از شهرستانهای محروم استان لرستان است که با ۱۴۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی لرستان و در همسایگی استانهای همدان و کرمانشاه قرار گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. از کلیه دست اندر کاران بخصوص بسیج جامعه پزشکی دلفان وشبکه بهداشت ودر مان شهر ستان که در سال۹۰ در منطقه کاکاوند با بر پایی بیمار ستان صحرایی خدمات ارزشمندی را ارائه نمودندتشکر مینمایم.امیدواریم سایر مسئولین نیز در جهت مرتفع نمودن مشکلات این شهر ستان محروم تلاش وافر نمایند

  2. سلام دوست عزیز، و ممنونم که به وبلاگم سر زدید و اطلاع رسانی کردید.
    پیروز و شاد باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.