تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

چمن‌درمانی، نسخه شفابخش در بیمارستان پلدختر!

  • کد خبر : 32720
  • 01 شهریور 1392 - 13:00

بیمارستان پلدختر که در اذهان عموم به خاطر استفاده از تکنیک‎های خاص خود بر روی بیماران معروف و مشهور است، از روش درمانی جدیدی برای شفای بیماران بهره می‎برد ! به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، متولیان بیمارستان پلدختر برای اینکه از قافله ابتکارات و نوآوری‎های عقب نماند و توانایی‎های خود را به رخ وزیر جدید […]

بیمارستان پلدختر که در اذهان عموم به خاطر استفاده از تکنیک‎های خاص خود بر روی بیماران معروف و مشهور است، از روش درمانی جدیدی برای شفای بیماران بهره می‎برد !

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، متولیان بیمارستان پلدختر برای اینکه از قافله ابتکارات و نوآوری‎های عقب نماند و توانایی‎های خود را به رخ وزیر جدید بهداشت و درمان بکشند، با مطالعه و پژوهش به کشف جدیدی برای شفای بیماران رسیده‎اند!

این روش درمان که چمن‌درمانی نام دارد، با به کارگیری چمن‎های محوطه بیمارستان پلدختر قابل تجویز است.

روش کار به این صورت است که بعد از تجویز پزشک، بیمار را در محوطه بیمارستان روی چمن‎ها بستری می‎کنند و به آن یک سرم وصل می‎کنند!! پس از این عمل که چند دقیقه بیشتر به طول نمی‎انجامد بیمار با سرعت خیره‌کننده‎ای محل را ترک می‎کند! البته گفته باشیم، این حرکت اصلا فرار بیمار از بیمارستان نیست!!!

البته قابل ذکر است که این روش جدید پس از آن کشف شده که سیستم تهویه بیمارستان به شدت دچار مشکل شده است و بیماران به دلیل گرمای و نامطبوع بودن هوای داخل بیمارستان مجبور هستند در داخل چمن‌ حیاط بیمارستان بستری شوند.

بر اساس یک تحقیق از موسسه چمنیان! بیمارانی که تاکنون از روش “چمن‌درمانی” استفاده نموده‎اند، دیگر در بیمارستان پلدختر مشاهده نشده‎اند که این حاکی از موفقیت این روش درمانی است!البته متولیان امر، برای بیمارانی که به هر نحو حاضر به چمن‌درمانی نیستند چند انتخاب دیگر گذاشته و بیماران می‎توانند از روش‎های ابتکاری دیگری از جمله باددرمانی بوسیله بادبزن دستی و چکه‌درمانی استفاده کنند.

امیدواریم با تغییر وزیر بهداشت و درمان و تشویق مسئولان مربوطه ما همچنان شاهد خدمات‎رسانی اینگونه به بیماران در پلدختر باشیم!!

امید است مسئولان به هوش آمده و حداقل‌ها را برای آرامش بیماران فراهم آورند.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. اوضاع لرستان هیچوقت عوض نمیشه
    چون نمایندگانمون مثل نمایندگان استانهای دیگه نیستند ریس جمهور فقط ریس جمهور چنداستان بیشتر نیست پس وزراشم همینطور…………………………………………………
    البته با ارای تمام استانها ریس جمهور میشن اما فقط چنداستان مثل تهران وفارس مشهد واصفهان رومیبینند

  2. برای نمایندگان استان پیغام دارم که کمی به فکر مردم بیچاره استان باشند از روز جزا بترسند وبه قول هایی که دادند یه کم عمل کنند.

  3. نمی دانم مدیران استان لرستان چه جوابی برای فردای قیامت خود آماده کرده که به این مردم وبه خون شهدا بدهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.