تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرکل ثبت احوال لرستان اعلام کرد : صدور کارت ملی هوشمند تا ۵ سال آینده

  • کد خبر : 32739
  • 02 شهریور 1392 - 10:14

  مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در استان لرستان تاکنون ۳۸ فقره کارت ملی هوشمند برای فرمانداران و بخشداران صادر شده است. به گزارش میر ملاس نیوز به نقل از فارس، حسین میر دریکوند در ستاد ثبت وقایع بروجرد گفت: صدور کارت‌های ملی هوشمند نیازمند همکاری مردم و مسئولان است، تا این طرح به خوبی در استان […]

 

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در استان لرستان تاکنون ۳۸ فقره کارت ملی هوشمند برای فرمانداران و بخشداران صادر شده است.

به گزارش میر ملاس نیوز به نقل از فارس، حسین میر دریکوند در ستاد ثبت وقایع بروجرد گفت: صدور کارت‌های ملی هوشمند نیازمند همکاری مردم و مسئولان است، تا این طرح به خوبی در استان لرستان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در استان قم به صورت پایلوت انجام شده، بیان کرد: تا پنج سال آینده صدور کارت ملی هوشمند برای همه مردم باید صورت گیرد و همکاری مردم و مسئولان در این امر سبب روند سریع‎تر در اجرای این طرح می‎شود.

میر دریکوند اضافه کرد: در زمان‌های گذشته خدمات شناسنامه‌ای تنها در محل تولد افراد انجام می‌شد، اما اکنون هرگونه خدمات شناسنامه‌ای در کمترین زمان ممکن به افراد در محل زندگی آنها ارائه داده می‌شود که این برنامه یکی از برنامه‌های ثبت احوال تحت عنوان وب است.

وی اظهار داشت: جمعیت شهرهای بروجرد و اشترینان ۱۹.۱ درصد استان لرستان است و به همین منظور وجود یک شعبه دیگر ثبت احوال در بروجرد برای خدمات بهتر به مردم نیاز است.

در ادامه میر دریکوند عملکرد اداره ثبت احوال بروجرد را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: آمارهای دقیق از ولادت، ازدواج، تولد و وفات می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های کشور بسیار مهم باشد.

همچنین در ادامه این جلسه مهدی پازوکی سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ارائه آمارهای دقیق را از شاخصه‌های برنامه‌ریزی در کشور عنوان کرد و گفت: برخی آمارها مانند افزایش طلاق باعث می‌شود که مسئولان مربوطه کارهای کارشناسی را انجام دهند و تحقیق و بررسی‌های لازم را در این امر انجام دهند، تا از افزایش این معضل جلوگیری شود و راه کارهایی مفید در این راستا از طرف کارشناسان ارائه داده شود

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.