تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

انتقاد امام ‌جمعه پلدختر از عملی نشدن مهر ماندگار

  • کد خبر : 32745
  • 02 شهریور 1392 - 9:36

    امام جمعه پلدختر گفت: تونل ۱۲۵ متری مهر ماندگار پلدختر طی دو سال دو متر پیشرفت داشته است. به گزارش میرملاس نیوز، حجت‌الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از عملی نشدن طرح ماندگار این شهرستان گفت: در حالی که در دیگر شهرها مردم شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف […]

206231_m
 
 
امام جمعه پلدختر گفت: تونل ۱۲۵ متری مهر ماندگار پلدختر طی دو سال دو متر پیشرفت داشته است.

به گزارش میرملاس نیوز، حجت‌الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از عملی نشدن طرح ماندگار این شهرستان گفت: در حالی که در دیگر شهرها مردم شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف مهر ماندگار بودند، متاسفانه طرح چهار خطه پلدختر خرم‌آباد و طرح آبرسانی به دشت جایدر پیشرفت آنچنانی نداشته است.

وی افزود: تونل ۱۲۵ متری جاده پلدختر خرم‌آباد طی دو سال گذشته فقط دو متر پیشرفت داشته است.

امام جمعه پلدختر گفت: اگر دولت جدید به مناطق محروم مثل پلدختر که اکثرا مردم آن مقلد مقام معظم رهبری هستند، توجه کند، مطمئنا دعای خیر مردم بدرقه راه دولت خواهد بود.

وی رای بسیار خوب نمایندگان مجلس به کابینه دولت را نشانه صداقت مجلس دانست و اظهار داشت: دولت با کار و تلاش مخلصانه صداقت خود را به مردم نشان دهد.

وی گفت: با همدلی و هماهنگی دولت و مجلس بسیاری از مشکلات قابل حل است.

لروند پخش مستقیم برنامه بررسی صلاحیت‌های وزرای دولت از رسانه ملی را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ تنها ایرادی که می‌توان گرفت عدم توجه برخی نمایندگان به رعایت نظم جلسه بود.

وی در پایان خطبه‌ها با اشاره به کسب مقام‌های مختلف جوانان و نوجوانان ورزشکار پلدختری در رقابت های ورزشی گفت: اگر تنها یک صد میلیون تومان از قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها به ورزش پلدختر اختصاص یابد، پلدختر می‌تواند ورزشکاران زیادی در سطح ملی به جامعه معرفی کند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.