تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

عقب‌ماندگی لرستان حاصل عملکرد ضعیف ۳۰ ساله مدیران است

  • کد خبر : 32750
  • 02 شهریور 1392 - 9:39

      نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه دو دسته مدیران بومی و غیربومی در لرستان مدیریت کرده‌اند، گفت: عقب‌ماندگی لرستان حاصل عملکرد ضعیف ۳۰ ساله مدیران است.   به گزارش میرملاس نیوز ، سوری روز گذشته در جلسه رونق گردشگری در لرستان که در خرم آباد برگزار شد، بیان […]

IMG_0664
 
 
 
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه دو دسته مدیران بومی و غیربومی در لرستان مدیریت کرده‌اند، گفت: عقب‌ماندگی لرستان حاصل عملکرد ضعیف ۳۰ ساله مدیران است.
 

به گزارش میرملاس نیوز ، سوری روز گذشته در جلسه رونق گردشگری در لرستان که در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: مدیریت بومی در لرستان متاسفانه مطلقا گوش به فرمان مرکز بوده اند و از گرفتن حق و حساب مردم این استان قصور کرده اند و از طرفی مدیران غیر بومی نیز تا می آمدند با فضای استان آشنا شوند، ارتقاء می یافتند و به استان های برخوردار می رفتند، با این حال معتقدم که عقب ماندگی لرستان حاصل عملکرد ضعیف ۳۰ ساله مدیران است.

 

وی افزود: زمانی که به میراث فرهنگی اصفهان ۶۰ میلیارد تومان و به لرستان یک میلیارد تومان اختصاص پیدا می کند، واقعا چگونه می شود صنعت گردشگری را در استان رونق بخشید.

 

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: آن زمان که کویر ایران را با دلار هفت تومانی آباد کردند، زاگرس سوخت و امروز که ۲۰۰ هکتار از بلوط لرستان در الشتر می سوزد، لرستان حتی یک آبپاش هم از خود ندارد و این حاصل عملکرد ۳۰ ساله مدیران لرستان است.

 

سوری با بیان اینکه لرستان هم در ایام انقلاب و هم در هشت سال جنگ مانند یک بچه خوب برای انقلاب نقش ایفا کرد، گفت: امروز لرستان در زمینه بیکاری استان اول است، اما صدایی از هیچ کس بلند نمی شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بزرگوار تو خودت روی همه ی مدیران رو سفید کردی
    چه گلی به سر نورآباد و الشتر زدی، به جزء گسترش باندبازی و سیاسی کاری؟

  2. جناب اقای سوری نماینده محترم
    مدیران قبلی هم از قماش شما بوده اند انها که با اتوبوس هوایی صبح سر کار نیامده تا عصر برگردند امثال جنابعالی هستند که مدیران این مملکت هستند. مثلا خود شما ۱.۵ سال از مدیریت شما بر سر دیار محروم سلسله و دلفان میگزرد هنوز هیچ اقدامی نکرده اید تمام هم و غم جنابعالی و امثال شما شده تعویض مدیران معلمان و مستخدمان مدارس. بابا تو را به خدا به فکر مردم محروم ما باشید. بیا و از نزدیک میدان کارگری الشتر و میدان کارگری نوراباد واقع در میدان امام را ببین انوقت نسبت به گذشتگان انتقاد کن. حالا توی این یه سال باقیمانده عمر مبارک نمایندگی تان ببینیم چکار میکنید و…..

  3. خیلی کارا کرده مثلا هرچی تو مجلس گفته میشه اقای سوری و دوست عزیزش ملکشاهی تایید میکنن فکر نکن اینها بیکار نشستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.