- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

عقب‌ماندگی لرستان حاصل عملکرد ضعیف ۳۰ ساله مدیران است

IMG_0664
 
 
 
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه دو دسته مدیران بومی و غیربومی در لرستان مدیریت کرده‌اند، گفت: عقب‌ماندگی لرستان حاصل عملکرد ضعیف ۳۰ ساله مدیران است.
 

به گزارش میرملاس نیوز ، سوری روز گذشته در جلسه رونق گردشگری در لرستان که در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: مدیریت بومی در لرستان متاسفانه مطلقا گوش به فرمان مرکز بوده اند و از گرفتن حق و حساب مردم این استان قصور کرده اند و از طرفی مدیران غیر بومی نیز تا می آمدند با فضای استان آشنا شوند، ارتقاء می یافتند و به استان های برخوردار می رفتند، با این حال معتقدم که عقب ماندگی لرستان حاصل عملکرد ضعیف ۳۰ ساله مدیران است.

 

وی افزود: زمانی که به میراث فرهنگی اصفهان ۶۰ میلیارد تومان و به لرستان یک میلیارد تومان اختصاص پیدا می کند، واقعا چگونه می شود صنعت گردشگری را در استان رونق بخشید.

 

نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: آن زمان که کویر ایران را با دلار هفت تومانی آباد کردند، زاگرس سوخت و امروز که ۲۰۰ هکتار از بلوط لرستان در الشتر می سوزد، لرستان حتی یک آبپاش هم از خود ندارد و این حاصل عملکرد ۳۰ ساله مدیران لرستان است.

 

سوری با بیان اینکه لرستان هم در ایام انقلاب و هم در هشت سال جنگ مانند یک بچه خوب برای انقلاب نقش ایفا کرد، گفت: امروز لرستان در زمینه بیکاری استان اول است، اما صدایی از هیچ کس بلند نمی شود.