تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

اختصاص اعتبار ۲ میلیاردی برای احداث مصلای شهرستان

  • کد خبر : 32774
  • 02 شهریور 1392 - 16:41

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث مصلای کوهدشت تخصیص داده شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی  با بیان این مطلب افزود: متأسفانه تاکنون مصلایی برای نمازگزاران شهرستان کوهدشت احداث نشده و مردم برای اقامه نمازجمعه خود به مسجد کوهدشت رجوع می‎کنند. […]

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث مصلای کوهدشت تخصیص داده شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی  با بیان این مطلب افزود: متأسفانه تاکنون مصلایی برای نمازگزاران شهرستان کوهدشت احداث نشده و مردم برای اقامه نمازجمعه خود به مسجد کوهدشت رجوع می‎کنند.

وی ادامه داد: گرچه از مدت‎ها قبل زمین برای آن مشخص شده بود و حتی تیر آهن‎هایی نیز در محل نصب شده بود اما این مکان تا شهر فاصله زیادی دارد.

ملکشاهی اضافه کرد: به همین منظور، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل بانک ملی در اختیار امام جمعه کوهدشت قرار داده شده است.

او تصریح کرد: امید است با تخصیص زمینی در ابتدای شهر، کار ساخت مصلای این شهرستان تسریع یابد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. نمازرا می توان در بیابان هم خواند فکری به حال جاده های سنگلاخی بکنید .

  2. دویست میلیون تومان که اقای حیدری مدیرعامل بانک ملی اهدا کردند جناب ملکشاهی

  3. این که از الطاف آقای فرشاد حیدری بود جنتب آقای نماینده

  4. سلام خدمت نماینده شهر کوهدشت
    عزیز میشه نقش حضرتعالی رو تو این پروژه بدونیم؟

    • سلام ویریا.واقعا خبر نداری که نمایندتون خودشو نایب رییس پتروشیمی کرده که تا روز قیامت تضمین شده!!!آخه میدونه که دیگه مردم پشتیبانش نیستن

  5. با سلام بلاخره این دویست میلیون مال کیه ……………جناب نماینده به فکر این جوانان بیکار باشید …………..تو که تهران میری یه سری بزن به میدان های تهران بگو کار گر میخوام همه لرن و کوهدشتی این مشکل ماست

  6. انگار حیدری از جیب خودش داده خوب تا نماینده تلاش نکنه اقایان در فکر کوهدشت نیستند صددرصد اقای ملکشاهی در این زمینه نقش مهمی داشته است حالا شما چرا زورتان می اید دوستان

    • آقا حسن!!!!
      اگه دست نماینده ى شما بود که تا حالا جاى حیدرى یکى از أقوام شو گذاشته بود ! توى اون جلسه بجز آقاى حیدرى و آقاى میرزایى مسؤول دفترش، هیچکس از این موضوع خبر نداشت چه رسد به نماینده” قسمتى ” از کوهدشت!
      تازه مبلغ اهدایى خیلى بیشتر از این بود مابقى ش کجا رفته؟ کاش میرملاسى ها پیگیرى کنن چون همون روز حواله اون و تحویل دادن! حتما مابقى ش صرف پروژه اى در زادگاه ش کرده و یا….

    • حسن جان خداییش بگو ببینم شما شغلتون چی بوده،الان نماینده چه سمتی بهت داده که اینجور طرفدار ظلم شدی؟ مردم دیگه چچشاشونو باز کردن

  7. چهار ملیون گردشگر ؟!!!!
    مال دوروزن برمه .
    احتمالا چهار میلیون گردشگر که از اهواز میخواستن برن تهران و قم و شهرهای شمالی کشور از لرستان رد شدن و یک تو کمربندی وایساده و ماشینها رو شمارش کرده یا برعکس.
    یه احتمال دیگه هم هست و اونم اینه که همون آدمها رو موقع برگشتن دوباره شمارش کرده باشن .
    احتمال سوم هم اینه که لرستانی هایی هم رو که از استان رفتن به استانهایی دیگه و برگشتن به شهرهای خودشون هم جز مسافرین به حساب آوردن .
    احتمال چهارم هم اینکه شاید اس ام اس های تبریکی که در لرستان از طرف هموطنان دیگه برا لرها اومده رو بحساب آوردن و جز دید و بازدیدها بحساب اورده باشن . البته امکان صحت این مطلب هم کم نیست شاید درست گفته باشن و چهار میلیون نفر او مدن و از این همه امکانات، هتل ها، پارکها ،بوستانها،تفریح گاهها،مکانهای توریستی و موزه های که داریم دیدن کردن و هرکدوم دو سه روزی تو شهرهای لرستان موندن تا بتونن کاملا از این امکانات استفاده کنن و به اندازه کافی لذت ببرند .

  8. این مطلب برای میراث فرهنگی بود!!!!!

  9. سلام بجای تخریب نماینده محترم بهش کمک کنید ادم توانمندیه تا موق شود حالا فهمیدم دلیل عقب ماندگی کوهدشت چیه

  10. ملکشاهی چم حسودت کور (شوخی کردم کور نشه انشاله بینا بشه تا پیشرفت شهرستان رو ببینه)

  11. سلام ,دوستان عزیز !بیاییم کمی فکر کنیم و بعد در مقام اظهار نظر بر بیاییم .مگر مدیر عامل یک بانک میتواند به جایی اعتبار تخصیص دهد؟اعتبار با تلاش اقای نماینده و از محل بودجه عمومی تخصیص پیدا کرده و بانک ملی فقط نقشش پرداخت است ولا غیر .

  12. منتقدین عزیز انصاف هم چیز خوبی است اولا دست آقای حیدریبعنوان یک مدیر بومی در سطح ملی درد نکن دوباید قدر دان ایشان هم باشیم ولی مگر جناب حیدری در زمان نماینده سابق هم این مسولیت را نداشته؟پس چرا این کمکها آن زمان وجود نداشت؟نتیجه میگیریم که پیگیریهای جناب آ قای ملکشاهی موجب ا ین اقدامات شده به هرحال دست آقای ملکشاهی و آقای حیدری هم درد نکند.

  13. با سلام خدمت نماینه خدوم.آقای ملکشاهی دلگرم باشید که ما میدونیم چه خبره و شما چه زحماتی کشیدین

  14. تا جایی که من میدونم در زمان مدیریت آقای رضایی در ارشاد کوهدشت مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ (صد میلیون تومان) که از وزارت ارشاد اختصاص یافته بود به حساب مصلی کوهدشت واریز شد و این مبلغی هم که ایشان به اسم خودش به مصلی اختصاص داده مربوط به پیگیریهای امام جمعه و آقای حیدری که احتمالا از طریق آقای محمدزاده بوده صورت گرفته، زمین مصلی هم در زمان امام جمعه قبلی(حاج آقا اکبری) خریداری شده بود ولی چون امام جمعه کنونی(حاج آقا طهماسبی) می خواست نزدیکتر به شهر باشد آن را واگذار و زمین جدیدی را روبروی پارک کشاورز خریداری کردند. حال با این تفاسیر و تفاصیل بفرمایید ببینم آقای ملکشاهی این وسط چه کاره اند که نرخ تعیین می کنند؟؟!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.