تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

انتقاد امام جمعه بروجرد از مدیریت اجرایی لرستان/ استاندار جوابگوی مشکلات همه شهرستانها باشد

  • کد خبر : 32781
  • 03 شهریور 1392 - 9:50

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ امام جمعه بروجرد با انتقاد از مدیریت اجرایی استان گفت: استاندار لرستان باید در مقابل همه مشکلات استان و دیگر شهرستانهای استان جوابگو باشد. حجت الاسلام حسن ترابی عصر شنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار با مسئولان شهرستان با بیان این مطلب افزود: دولت دهم  […]

IMG18162948

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ امام جمعه بروجرد با انتقاد از مدیریت اجرایی استان گفت: استاندار لرستان باید در مقابل همه مشکلات استان و دیگر شهرستانهای استان جوابگو باشد.

حجت الاسلام حسن ترابی عصر شنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار با مسئولان شهرستان با بیان این مطلب افزود: دولت دهم  پس از چهار سال تلاش و کوشش بی وقفه و خستگی ناپذیر پایان یافته و دولت یازدهم شروع به کار کرده است.

وی ضمن تقدیر از خدمات گسترده دولت دهم تصریح کرد: امید است دولت یازدهم در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور توفیقات خوبی داشته باشد.

اولویت اول در کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه لازمه موفقیت دولت یازدهم حمایت همه جانبه مردم است ادامه داد: همه باید تدابیر رهبرمعظم انقلاب در مواجهه با دولتها را که همواره مبتنی بر حمایت بوده است را نصب العین خود قرار بدهیم.

وی افزود: رهبری همواره بر حمایت کلی از دولتها اصرار داشته و تاکید دارند که دولت و دولتمردان مورد حمایت همه بخشهای نظام اسلامی قرار بگیرند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مشکلات فراوانی در کشور داریم تصریح کرد: امروز دولت تازه نفس باید برای حل مشکلات کشور کمر همت بسته و اولویت بندی مسائل را رعایت کند.

وی با بیان اینکه اولویت اول در کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است افزود: اولویت اول جلوگیری از کاهش ارزش پول و مهار لجام گسیخته تورم بوده و نباید با افزایش سرسام آور قیمت کالا و خدمات مردم در فشار قرار بگیرند.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ تورم ۳۴ درصد است بیان داشت: یکی از شعارهای رئیس جمهوری در دوران انتخابات توجه به مشکلات اقتصادی مردم و حل آنها بوده است.

ضرورت توجه به ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امروز با رای قاطع ملت به رئیس جمهور و رای اعتماد بالای مجلس شورای اسلامی به وزرا به ویژه وزرای اقتصادی همه شرایط  برای یک جهش و حرکت پرشتاب در حل مشکلات معیشتی مردم مهیا است.

وی با بیان این مطلب افزود: ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال از موضوعاتی است که باید در اولویت کار دولت قرار بگیرد.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه در اسلام رسیدگی به امور اقتصادی مردم از واجبات کارها می باشد ادامه داد: ریشه همه معضلات در مشکلات اقتصادی و فقر است.

وی افزود: اگر نظام اسلامی نتواند نان مردم را به دستشان برساند به طور قطع هم نتوانسته ایمانشان را تقویت کند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: اگر ایمان مردم مستحکم شد از آنها موجوداتی آسیب ناپذیر، خستگی ناپذیر و افرادی فعال و با نشاط می سازد.

فرهنگ دینی نباید مورد غفلت قرار بگیرد

وی با بیان اینکه علت موفقیت مردم در طول ۳۴ سال گذشته ایمان راسخ ملت بوده است بیان داشت: در هر زمان که موفقیتی بزرگ نصیب ملت شده است ایمان عامل اصلی آن بوده است.

وی افزود: مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب از دولت جدید تحقق اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی است.

حجت الاسلام ترابی با بیان این مطلب تصریح کرد: البته اقتصاد مهم است اما نباید از توجه به دیگر بخشهای کشور غافل بمانیم.

وی افزود: اهمیت کار فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی نباید مورد غفلت قرار بگیرد چرا که تلاش همه دشمنان بر روی تضعیف فرهنگ دینی در کشورمان است.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: از مهمترین وظایف دولت توجه به مقوله فرهنگ و سرمایه گذاری در این بخش است.

وی با بیان اینکه دولت اسلامی وظیفه آبادکردن دنیا و آخرت مردم را برعهده دارد تصریح کرد: ایجاد رونق اقتصادی مهم است اما نباید ما را از پرداختن به فرهنگ دینی غافل کند که تنها حافظ این ملت و نظام است.

استاندار نباید بین مردم شهرستانی با شهرستانی دیگر تفاوت قائل شود

امام جمعه بروجرد در بخشی دیگر از سخنانش اظهار داشت: ما مشکلات زیادی در بخش بهداشت و درمان در بروجرد داریم به طوریکه آنطور که باید به مشکلات بیماران رسیدگی نمی شود.

وی افزود: همچنین بیماران خاص با مشکلات اساسی روبرو هستند و اغلب داروهای وارداتی برای این بیماران مدتها در گمرگ باقی مانده و به دست بیماران نمی رسد.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: در حال حاضر با کمبود پزشک عمومی و متخصص در شهرستان مواجه هستیم و اغلب برخی از تبعیضات و بی عدالتیها برای مناطق مشکل ایجاد کرده است.

وی با انتقاد از مدیریت اجرایی استان افزود: استاندار لرستان باید در مقابل همه مشکلات استان و دیگر شهرستانهای استان جوابگو باشد چرا که تمام نقاط استان یکی است و نباید بین مردم شهرستانی با شهرستانی دیگر تفاوت قائل شود.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: همانطور که استاندار نسبت به حل مشکلات مرکز استان توجه دارند باید این حساسیت را نسبت به حل مشکلات دیگر نقاط استان داشته و عکس العمل نشان بدهند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب ترابی حالا دیگه مه داره میره الان هم اعتراض نمیکردی

  2. نظر اصلاحی:

    دیدگاه ارزشمند جناب حجت الاسلام ترابی وعناصر محتوایی مواضع ایشان و درجه اهمیت آن از دغدغه های اساسی دلسوزان استان لرستان میباشد
    بی تردید نقش استاندار در ارتقاء سطح کیفی شاخصه های توسعه فوق العاد اثر گذار و راهبردی است اما تجربه ،تخصص،خلاقیت،وسعت نگاه و نوآوری از لوازم اساسی برای ایفای این نقش ارزشمند و سیاسی در استان میباشد لذا با نگاه به گذشته و آسیب شناسی نقش غیر استاندارد استاندارن استان لرستان، و نیز بازشناسی عنصر بومیت و تعلق نسبیت به استان که باعث تحریک قوای درونی برای ایفای خدمت دلسوزانه به استان می گردد باید گفت که چهره های سیاسی غیر بومی هرگز قادر به شناخت ضرورتها و اولویتهای اجتماعی نیستند و باید در سیستم انتصاب استانداران از میان نیروهای متعهد و دلسوز استانی تجدید نظر شود.

  3. تا موقعیکه احمدی نژاد حضور داشت چرا کسی جرات اعتراض نداشت . حالا که رفته .. استاندار خوبی نیست تا دیروز صدمرده بود همه تعریف وتمجید میکردند حالا شده نصف مرده. واقعا …….هیچی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.