تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان:۵۵ محموله قاچاق گندم در مبادی استان توقیف شده است

  • کد خبر : 32798
  • 03 شهریور 1392 - 12:30

  استاندار لرستان بر برخورد قاطع و بازدارنده با افراد متخلف در زمینه خروج قاچاق و غیرقانونی گندم تولیدی از استان به دیگر مناطق کشور تاکید کرد.  به گزارش میرملاس نیوز به فقل از ایسنا، حبیب‎الله دهمرده در ستاد تنظیم بازار استان، افزود: دراین زمینه ضروری است علاوه بر برخورد قاطع با شرکت‎های حمل و […]

 

استاندار لرستان بر برخورد قاطع و بازدارنده با افراد متخلف در زمینه خروج قاچاق و غیرقانونی گندم تولیدی از استان به دیگر مناطق کشور تاکید کرد.

 به گزارش میرملاس نیوز به فقل از ایسنا، حبیب‎الله دهمرده در ستاد تنظیم بازار استان، افزود: دراین زمینه ضروری است علاوه بر برخورد قاطع با شرکتهای حمل و نقل و باربری کالا، برخوردهای قانونی و جریمههای بازدارنده در خصوص رانندگان خودروهای حملکننده گندم قاچاق نیز اعمال شود.

وی اظهار کرد: ضبط بار و توقیف خودرو برای یک دوره زمانی مشخص علاوه بر پرداخت جریمه قانونی، به عنوان یک عامل بازدارنده موجب عدم مشارکت و همکاری رانندگان خودروهای سنگین در بحث قاچاق گندم خواهد شد.

دکتر دهمرده تصریح کرد: نباید اجازه دارد عده ای سودجو و فرصت‎طلب به منظور تامین منافع و مطامع شخصی خود، رفاه و آسایش مردم را دچار مخاطره کنند.

استاندار خاطرنشان کرد: براساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ۵۵ محموله قاچاق گندم با همکاری نیروی انتظامی در مبادی خروجی استان توقیف شده است.

وی افزود: بر اساس این گزارشات، پروانه فعالیت ۱۳ شرکت حمل و نقل و باربری متخلف نیز که اقدام به صدور مجوز حمل و بارنامه برای خروج گندم از استان کردهاند نیز باطل شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این حرفها که سرمایه نمیخواد مثل طرحهای عمرانی بیشتر مصاحبه کن جناب دهمرده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.