تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

نظر محمود احمدی‌نژاد در مورد وضعیت موسوی، کروبی و رهنورد !

  • کد خبر : 32887
  • 04 شهریور 1392 - 15:42

  مشاور احمدی نژاد، در مورد محمد رضا رحیمی معاون اول وی سخنانی را بر زبان آورده که تا کنون از زبان هیچیک از یاران احمدی‌نژاد شنیده نشده است. زارعی نجفدری در بخش دیگری از این مصاحبه به تشریح چرایی حمایت رئیس‌جمهور سابق از اسفندیار رحیم مشایی پرداخته است. به نوشته خبرآنلاین ؛ کمتر کسی […]

160696_731

 

مشاور احمدی نژاد، در مورد محمد رضا رحیمی معاون اول وی سخنانی را بر زبان آورده که تا کنون از زبان هیچیک از یاران احمدی‌نژاد شنیده نشده است. زارعی نجفدری در بخش دیگری از این مصاحبه به تشریح چرایی حمایت رئیس‌جمهور سابق از اسفندیار رحیم مشایی پرداخته است.

به نوشته خبرآنلاین ؛ کمتر کسی تا کنون نظر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق را در مورد وضعیت فعلی دو رقیبش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ و زهرا رهنورد را شنیده است.

علی زارعی نجفدری از مشاوران محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، نظر دکتر احمدی‌نژاد درباره این سه نفر را تشریح کرده است.

وی در این گفت‌وگوی مشروح، در مورد محمد رضا رحیمی معاون اول وی سخنانی را بر زبان آورده که تا کنون از زبان هیچیک از یاران احمدی‌نژاد شنیده نشده است. زارعی نجفدری در بخش دیگری از این مصاحبه به تشریح چرایی حمایت رئیس‌جمهور سابق از اسفندیار رحیم مشایی پرداخته است.

این اواخر نظر آقای دکتر در مورد آقای موسوی، کروبی و خانم رهنورد چه بود؟
من از ایشان در این رابطه چیزی نپرسیدم.

اصلاً نظر ایشان در مورد رفع وضعیت فعلی آن‌ها یا ادامه‌اش را نپرسیدید؟
نپرسیدم ولی برداشتم این بود که نظر ایشان همان نظر شورای عالی امنیت ملی است.

یعنی نظر کارشناسی؟
بله. نظر کارشناسی را قبول دارند. ایشان نه تنها نظرات کارشناسانه‌ای که با واقعیات سازگار باشد را قبول دارند، بلکه بر نظرات کارشناسانه اصرار دارند.

هیچ وقت پیش آمد که در مورد آن جمله که ایشان گفتند خس و خاشاک با وی صحبت کنید؟
صحبت نکردیم، ولی می‌خواهم بگویم آن حرفی که ایشان زدند، به معنای این‌که آن افرادی که به خیابان آمدند خس و خاشاکند، نه منظورشان این نبود. منظور از خس و خاشاک، نوع حرکت و خواسته غیرقانونی‌ای بود که از این حرکت داشتند. انسان نسبت به خواسته‌های خودش سنجیده می‌شود. خواسته افرادی که در فتنه ۸۸ به خیابان‌ها آمدند غیرقانونی و غیرمنطقی بود که خواسته و ناخواسته اغراض دشمنان و بیگانگان را دنبال می‌کرد. خواسته غیرقانونی و غیرمنطقی، ضدارزش است. حرکات غیرمنطقی و سبک و نانجیبانه‌ای که اغراض دشمنان را دنبال کند، خس و خاشاک که خوب است، پایین‌تر از خس و خاشاک هم معنا پیدا می‌کند.

ایشان به عنوان عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. فکر می‌کنید در جلسات شورا شرکت کنند؟ آن موقع می‌گفتند رئیس‌جمهور وقت ندارد و نمی‌آمدند. الان قصد دارند شرکت کنند یا خیر؟
برداشتم این است که شرکت می‌کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.