تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان ۴۹/۶۶ افزایش یافته است‌

  • کد خبر : 32899
  • 04 شهریور 1392 - 17:32

لرستان به عنوان یکی از استان‌های موفق در راستای ارتقا ضریب نفوذ تلفن همراه به شمار می‌رود به نحوی که در حال حاضر میزان این ضریب به ۴۹/۶۶ افزایش یافته است‌. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز به نقل از ایلنا ، مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: این شرکت ۳۴ میلیارد ریال از مشترکان تلفن‌های همراه […]

لرستان به عنوان یکی از استان‌های موفق در راستای ارتقا ضریب نفوذ تلفن همراه به شمار می‌رود به نحوی که در حال حاضر میزان این ضریب به ۴۹/۶۶ افزایش یافته است‌.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز به نقل از ایلنا ، مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: این شرکت ۳۴ میلیارد ریال از مشترکان تلفن‌های همراه طلب دارد.
 قبادیان با اعلام این خبر افزود: این مطالبات شرکت مخابرات لرستان سنوات گذشته بوده که متاسفانه مشترکان نسبت به پرداخت بدهی خود تاکنون اقدام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۱۵۹ نفر مشترک تلفن همراه دائمی و اعتباری در لرستان وجود دارد اظهار داشت: این درحالی است که لرستان به عنوان یکی از استان‌های موفق در راستای ارتقا ضریب نفوذ تلفن همراه به شمار می‌رود، به نحوی که در حال حاضر میزان این ضریب به ۴۹/۶۶ افزایش یافته است‌.

وی خواستار توجه ویژه مشترکان نسبت به پرداخت مطالبات شرکت مخابرات لرستان شد و گفت: به طور قطع پرداخت این مطالبات موجب افزایش کمی و کیفی خدماتی مخابراتی و ارتباطی در استان خواهد شد.

قبادیان تصریح کرد: به روزرسانی خدمات ارتباطی واینترنتی و همچنین استفاده از فناوری‌های نوین در این عرصه نیازمند اعتبار است که پرداخت معوقات مشترکان عامل مهمی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=32899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زنده باد مهندس قبادیان متخصص و متعهد
    خداوند سایه مدیران لایقی همچون شما را برای این استان همیشه ماندگار کند. و به امید روزی که لرستان شاهد روی کار امدن میدیران توانمندی همچون شما باشد.
    امین یا رب العالمین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.