تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

رکوردی شگفت انگیز برای میرملاس نیوز

  • کد خبر : 329
  • 10 بهمن 1390 - 1:45

یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۹۰ باز رکوردی جدید بین سایت های استان لرستان ثبت شد در طول ۲۴ ساعت تعداد ۱۱,۸۶۳ بازدید از سایت خبری تحلیلی میرملاس نیوز صورت گرفت که در میان سایت های استان و شاید حتی…

رکوردی شگفت انگیز برای میرملاس نیوز

۱۱۸۶۳ بازدید در طول یک روز از سایت میرملاس

یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۹۰ باز رکوردی جدید بین سایت های استان لرستان ثبت شد در طول ۲۴ ساعت تعداد ۱۱,۸۶۳ بازدید از سایت خبری تحلیلی میرملاس نیوز صورت گرفت که در میان سایت های استان و شاید حتی غرب کشور بی نظیر بوده است .

پایگاه خبری تحلیلی میرملاس نیوز با هدف اطلاع‌رسانی مناسب و ایجاد فضایی پر از اعتماد در فضای مجازی استان تیر ماه ۱۳۹۰ به صورت آزمایشی شروع بکار و در جمعه هفتم  بهمن ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را بصورت حرفه ای آغاز نمود. خوشبختانه در این مدت کوتاه توانسته ایم در میان مخاطبان جایگاه مناسبی را پیدا کنیم ، بازدید های بیشماری که از سایت می شود و همچنین رکورد بی سابقه ی یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۹۰ به تعداد ۱۱,۸۶۳ بازدید که در طول ۲۴ ساعت از میرملاس نیوز صورت گرفت مهر تاییدی بر این ادعاست که میرملاس نیوز هم اکنون پربازدیدترین سایت استان میباشد.
در این پایگاه که مهم‌ترین رسالت خود را اطلاع رسانی بدون جهت‌گیری و تبدیل شدن به یک مرجع اطلاع‌رسانی در سطح استان می‌داند، فضایی برای  اطلاع رسانی مناسب و معرفی کاندیداهای محترم انتخابات مجلس نهم در نظر گرفته شده است و همچنین امکان فعالیت به عنوان خبرنگار افتخاری نیز وجود دارد. امیدواریم ضمن جریان اطلاع رسانی مناسب و بدون جهت گیری بتوانیم شور و حال انتخابات را بیشتر کرده و به شرکت افراد بیشتر در انتخابات و انتخاب آگاهانه کمک کنیم.

امیدواریم که همشهریان عزیزی که صاحب کسب و کاری هستند از طریق درج آگهی در میرملاس نیوز هم بتوانند کسب و کار و تجارت خود را به واسطه ی بازدید های گسترده ی مخاطبان هم استانی و بلاخص همشهریان کوهدشتی معرفی نمایند و هم در ماندگاری این رسانه ی نوپا که هدفی جز سربلندی همشهریان عزیز را ندارد سهیم باشند.

 

 امین آزادیخت / بهمن ۱۳۹۰

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. سلام.
    شما مگه آمار بازدید از سایتهای دیگه استانی رو دارید که چنین ادعایی میکنید؟
    برای خود من جای سوال داره.

  2. سلام جناب آقای آزادیخت شما فقط در این ایام انتخابات اینقدر بازیدکننده دارید. مردم کوهدشت سیاسی هستند پس این دلیل نمیشه ،در ضمن کار شما از جنبه کیفی در مرتبه پایینی قرار دارد

    • سلام برادر محمد سلطانی
      از شما که ادعای هنرمندی دارین واقعا بعیده !!!
      متاسفانه یکی از فرهنگ های غلط جامعه ی کوهدشت باعث میشه تا یکی پیدا میشه کار مثبتی را انجام بده و در مسیر پیشرفت قرار میگیره همه سعی میکنیم اونو یه جورایی تخریب کنیم .
      از شما تشکر میکنم به خاطر تشویق و دلگرمیتان برای ادامه این راه …!!!!

      • آقای سلطانی درست فرمودند. آقای آزادبخت شما چقدر در مقابل نظرات بی تاب هستید؟!!!!
        اتفاقا از شما بعیده

      • خسته نباشید میگم امین جان سعی کن بی طرفیتو حفظ کنی برادر ایشالا سایت بعد از انتخابات هم اینطور فعال و پربیننده باشه موفق باشی.

      • البته امین جان جواب انتقادها رو منطقی بدید بهتره باز هم آرزوی موفقیت دارم براتون

  3. تبریک میگم امین جان
    ایشالله رکورد های بهتری هم خواهیم دید

  4. با سلام و خسته نباشید به آقای ازادبخت
    واقعن بدون تعارف میگم من به شخصه از سایتتون خیلی راضی ام. دست مریضاد
    آقای ازادبخت شما به کارتون ادامه بدید و به ادعاهای مغرضانه توجهی نکنید مطمئنن موفق خواهی شد
    شما نمی بازید چون مامور به تکلیفید نه نتیجه

  5. واقعا امامی یک نیروی مردمی و ولایتی هست وگذشت زمان ثابت کرده وبدون هیچ شکی نماینده مردم میشه

  6. ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
    عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم
    رقم مغلطه بر دفتر دانش نزنیم سِرّ حق بر ورق شعبده ملحق نکنیم

    دوست عزیز جناب آقای آزادبخت
    باسلام

    باتمام احترامی که نسبت به شما دارم اما متوجه شدم که شما پذیرای نقد وانتقاد نیستید. بلکه بیشتر باجملاتی از نوع تحسین برانگیز وکارشما خیلی خوب است وفلان و……..خوشحال می شوید اما باید بدانیم تمام داننشمندان،هنرمندان،ونویسندگان در تمامی حوزه ها در ابتدای کار وحتی در انتهای راه نیز با انتقاد مواجه بوده اند واساسا در دامان چنین نقدهایی است که جایگاه رشد واعتلای بشر بدین جا رسیده است واگر نقد نبود ما به صورت جوامع بدوی باقی می ماندیم.آقای آزادبخت شما درابتدای راه هستید از شما که با رسانه ها و فعالیتهای فرهنگی در ارتباط هستید انتظار می رود متفاوت از عوام بیندیشید ومنتقدان خود را حسود نبینید بلکه آنها را از دوستان خود بدانید که عیب راه ولازمه توفیق شمارا می گویند وگرنه با تعریف وتمجید شما به توفیقی نخواهید رسید.دوست عزیز نیاز واقتضای کنونی جامعه ما(شهر کوهدشت) درج چنین مطالب وعکس های نمایندگان وکارونهای آنها ،خودروهایشان نیست بلکه از بین بردن وتشویق مردم در جهت تغیر اندیشه ونگاهشان نسبت به انتخابات است. شاید در این ایام آمار بازید کنندگان شما بالا باشد اما بعد از انتخابات در واقع آنها نیاز ی نمی بینند که به شما مراجعه کند ودر واقع شما که در این عرصه تلاش میکنید بدون کوچکتریت تغیری در فرهنگ ،اعتقاد وعقاید مردم فراموش میشوید آقا امین من که یکی از مشوقان شما در هنر عکاسی هستم دوست دارم که شما مثل عوام فکر نکنید بلکه از انتقاد خوشحال شوید. از صاحبنظران سیاسی ادبی وهنری استفاده کنید.ومطالبات مردم را با بهترین وجه منعکس کنید
    اما از آنجاییکه فرمودید ما ادعای هنرمندی داریم .باید عرض کنم بنده هیچ گاه چنین ادعایی نکرده وخودم را هنرجو وسالکی می بینم که بسیار نوسفر ولازمه پیشرفت خودم را در نقد وانتقاد صاحبنظران میدانم

    ازمالک عالم امکان سربلندی وپیشرفت شما را خواستارم

  7. اقای ازادبخت شما که تونستیت تو این مدت کوتاه این موفقعیت بزرگ کسب کنید پس جای پیشرفت دارید به امید اون روز

  8. من می خواهم ازافرادی که می گوینددردیدارحاج ملکشاهی ازدوراهی بازوندکسی ازاین روستا داخل جمعیت نبوده سوال کنم که خانمهاکه بیش ازسیصدنفربودندمال کدام منطقه بودند.عزیزان دروغ وشایعه دروغ دیگرفایده ندارد.به تقلب دلخوش بودیدکه ان هم باتمهدات لازم جلویش گرفته شده .به امیدخدادراینده می بینید.حاج ملکشاهی بیش ازارا.کل مناظق رادارد.پس ازاین بشترخودتان رادروغگونکنید.بای خودتان هم ثابت شده قبادی رای ندارد صبرداشته باشید سحرنزدیک است.

  9. اقای حاج ملکشاهی عزیز خداوند به شما چنان عنایتی داردکه دل این مردم فهیم چنان وجودشمارادرخودجای داده که به هیج وجه حاضرنیستندحتی اسم کاندیددیگری رابرزبان بیاورند.بافضل خداباحداقل هفتادهزاررای پیروزید.تاحالا هرکاری که برای تخریب شما انجام گرفته نتیجه عکس داده .ازاین به بعدهم خداوهم مردم دانا یارویاورتواند.

  10. اقای ازابخت مرد مردونه بیطرف باش

    • مطمئن باشیددرانجام رسالتمان که همانا اطلاع رسانی است بی طرفی خودمان راکاملن حفظ خواهیم نمود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.