- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رکوردی شگفت انگیز برای میرملاس نیوز

[1]

رکوردی شگفت انگیز برای میرملاس نیوز

۱۱۸۶۳ بازدید در طول یک روز از سایت میرملاس

یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۹۰ باز رکوردی جدید بین سایت های استان لرستان ثبت شد در طول ۲۴ ساعت تعداد ۱۱,۸۶۳ بازدید از سایت خبری تحلیلی میرملاس نیوز صورت گرفت که در میان سایت های استان و شاید حتی غرب کشور بی نظیر بوده است .

پایگاه خبری تحلیلی میرملاس نیوز با هدف اطلاع‌رسانی مناسب و ایجاد فضایی پر از اعتماد در فضای مجازی استان تیر ماه ۱۳۹۰ به صورت آزمایشی شروع بکار و در جمعه هفتم  بهمن ماه ۱۳۹۰ فعالیت خود را بصورت حرفه ای آغاز نمود. خوشبختانه در این مدت کوتاه توانسته ایم در میان مخاطبان جایگاه مناسبی را پیدا کنیم ، بازدید های بیشماری که از سایت می شود و همچنین رکورد بی سابقه ی یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۹۰ به تعداد ۱۱,۸۶۳ بازدید که در طول ۲۴ ساعت از میرملاس نیوز صورت گرفت مهر تاییدی بر این ادعاست که میرملاس نیوز هم اکنون پربازدیدترین سایت استان میباشد.
در این پایگاه که مهم‌ترین رسالت خود را اطلاع رسانی بدون جهت‌گیری و تبدیل شدن به یک مرجع اطلاع‌رسانی در سطح استان می‌داند، فضایی برای  اطلاع رسانی مناسب و معرفی کاندیداهای محترم انتخابات مجلس نهم در نظر گرفته شده است و همچنین امکان فعالیت به عنوان خبرنگار افتخاری نیز وجود دارد. امیدواریم ضمن جریان اطلاع رسانی مناسب و بدون جهت گیری بتوانیم شور و حال انتخابات را بیشتر کرده و به شرکت افراد بیشتر در انتخابات و انتخاب آگاهانه کمک کنیم.

امیدواریم که همشهریان عزیزی که صاحب کسب و کاری هستند از طریق درج آگهی در میرملاس نیوز هم بتوانند کسب و کار و تجارت خود را به واسطه ی بازدید های گسترده ی مخاطبان هم استانی و بلاخص همشهریان کوهدشتی معرفی نمایند و هم در ماندگاری این رسانه ی نوپا که هدفی جز سربلندی همشهریان عزیز را ندارد سهیم باشند.

 

 امین آزادیخت / بهمن ۱۳۹۰