تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

با گذشت ۴ روز تلاش برای یافتن پیکر غریق ۱۳ ساله رودخانه سیمره کوهدشت همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 3301
  • 09 فروردین 1391 - 22:02

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ‘کیوان بابایی’ نوجوان ۱۳ ساله کوهدشتی که روز ۵ فروردین ماه به همراه خانواده برای استراحت و تفریح به حاشیه رودخانه سیمره رفته بود، براثر بی احتیاطی و بلد نبودن فن شنا در داخل رودخانه غرق شد. درهمین حال و با گذشت چهار روز از این حادثه، […]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ‘کیوان بابایی’ نوجوان ۱۳ ساله کوهدشتی که روز ۵ فروردین ماه به همراه خانواده برای استراحت و تفریح به حاشیه رودخانه سیمره رفته بود، براثر بی احتیاطی و بلد نبودن فن شنا در داخل رودخانه غرق شد.

درهمین حال و با گذشت چهار روز از این حادثه، به دلیل عمق زیاد رودخانه و خروشان بودن جریان آب، متاسفانه هنوز پیکر این نوجوان در داخل آب پیدا نشده است.

‘بهمن پرورش’ از غواصان بنام کشور از جمله افرادی است که برای شرکت دراین عملیات امدادی از استان کرمانشاه به منطقه اعزام شده است.

وی با ۱۲ سال سابقه غواصی و امداد رسانی در ۱۲ استان کشور و همچنین سابقه یافتن جان بیش از ۴۰ غریق در ۷ هزار ساعت عملیات امداد و نجات، به خبرنگارایرنا گفت: این اتفاق در بدترین زمان سال و بدترین مکان رودخانه که محل تجمع سنگهای بزرگ و خطرناک می باشد، روی داده است.

وی افزود: به علت سرعت زیاد آب در سه روز گذشته برغم فعالیت گسترده و انجام عملیات غواصی متعدد ، متاسفانه تا کنون موفق به یافتن غریق نشده ایم.

به گفته وی، عدم آگاهی از جریان رودخانه ها در فصول مختلف سال و نا آشنایی با فن شنا، خطرات زیادی را برای افراد در زمان شنا کردن در داخل رودخانه به همراه داشته باشد. 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سیمره هر وقت غرش میکشد حداقل جان ۴نفر را میگیرد

  2. این برای چندمین بار است که در این منطقه افراد زیادی غرق میگردند لازم است که خانواده ها این خطرات را به فرزندان خود گوشزد کنند

  3. زنده باد بهمن پرورش

  4. درود بر جناب اقای پرورش کرمانشاهی ها بخود می بالند که همشهری همچینی دارن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.