تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

مناظره ای برای تثبیت/محمد جعفر محمدزاده در برابر اصحاب رسانه

  • کد خبر : 33018
  • 06 شهریور 1392 - 12:11

به میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، «محمد جعفر محمدزاده» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مصطفی کواکبیان» مدیر مسوول روزنامه مردمسالاری و «محمد صفی زاده» مدیر عامل موسسه ابرار از مهمانان مناظره این هفته تلویزیون هستند. همچنین «محمد رضا راه چمنی»، مدیر مسوول روزنامه همبستگی، «مهدی محمدی» به عنوان روزنامه نگار و «محمد کاظم […]

به میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، «محمد جعفر محمدزاده» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مصطفی کواکبیان» مدیر مسوول روزنامه مردمسالاری و «محمد صفی زاده» مدیر عامل موسسه ابرار از مهمانان مناظره این هفته تلویزیون هستند. 
همچنین «محمد رضا راه چمنی»، مدیر مسوول روزنامه همبستگی، «مهدی محمدی» به عنوان روزنامه نگار و «محمد کاظم انبارلویی» سردبیر روزنامه رسالت نیز در این مناظره حضور دارند. 
برنامه «مناظره» به تهیه کنندگی سعید نبی و اجرای مرتضی حیدری روزهای جمعه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می شود. 
هفته گذشته این برنامه به مناظره درباره جایگاه احزاب در ایران اختصاص داشت که به دلیل بازگویی صریح شرایط و وضعیت کنونی احزاب در کشور مورد اقبال مردم قرار گرفت. 
این برنامه هر هفته قصد دارد یکی از مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور را با حضور منتقدان و صاحب نظران به بوته نقد و بررسی بگذارد. 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خبرنگار لرستانی؟ اگر بنا باشد مانور ندهیم پس چکار کنیم..آقای آزادبخت راجع به همه چیز مانور میدهد میر ملاس هم عمومی وهم جامع است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.