تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

۲۰ عنوان بازی جدید ایرانی در نمایشگاه گیمزکام آلمان معرفی شد

  • کد خبر : 33023
  • 06 شهریور 1392 - 12:27

    به گزارش سرویس فناوری/دانلود میرملاس، به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی های جدید ایرانی در سبک ها و پلتفرم های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر و فعال حوزه گیم دنیا گذاشته شد.   نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۳ به دلیل گستردگی استقبال گروه های مختلف […]

 
 
به گزارش سرویس فناوری/دانلود میرملاس، به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی های جدید ایرانی در سبک ها و پلتفرم های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر و فعال حوزه گیم دنیا گذاشته شد.
 
نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۳ به دلیل گستردگی استقبال گروه های مختلف بازدیدکنندگان و شرکت های تجاری از سراسر دنیا فرصت مناسبی را برای معرفی و ارایه بازی های جدید ایرانی که در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در سطح مطلوبی قرار داشت فراهم آورد و این بازی ها مورد استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفت.
 
بر اساس اعلام معاونت بازرگانی و امور بین الملل  بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برپایی نشست های تخصصی و سازنده با بیش از ۷۵ شرکت خارجی فعال در صنعت گیم دنیا  به همراه توافق اولیه برای توزیع و فروش بیش از ۵ بازی ایرانی در بازارهای کشورهای حوزه آمریکا، اروپا و آسیای شرقی در قالب برپایی غرفه این بنیاد در نمایشگاه گیمزکام و حضور نمایندگان صنعت گیم ایران صورت گرفت.
 
تفاهم برای انتقال دانش و دعوت از استادان حوزه صنعت گیم کشورهای مختلف و صاحب نام دنیای بازی برای حضور در سمینارهای علمی، برگزاری کارگاه های تخصصی – آموزشی صنعت گیم ایران از دیگر برنامه های انجام شده در ایام برپایی نمایشگاه ۲۰۱۳ آلمان در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای به شمار می رود.
 
شرکتهای معتبر و بزرگی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، کونامی، اکتیویژن و بسیاری دیگر در فضای رقابتی این نمایشگاه که بزرگترین رویداد در زمینه تفریح و سرگرمی و بازی های رایانه ای تعاملی در اروپاست، حضور یافته و به ارائه آخرین دستاوردها تولیدات خود به علاقمندان پرداختند.
 
نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۳ از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آگوست(۳۰ مردادماه تا سوم شهریور) در کلن آلمان برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.