تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

آقامحمدی:مسئولان استان در جذب نیروهای بومی کوتاهی کردند/۲۰۰هزار نفر جوان بیکار/رتبه اول بیکاری کشور

  • کد خبر : 33081
  • 09 شهریور 1392 - 10:05

  متاسفانه مسئولان استان لرستان در جذب نیروهای بومی کوتاهی کردند و این فرصت همانند دیگر فرصت ها از دست رفت که با روی کار آمدن دولت جدید هم اکنون جذب این یک هزار نفر هم متوقف شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایلنا ،نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی با اشاره […]

 

متاسفانه مسئولان استان لرستان در جذب نیروهای بومی کوتاهی کردند و این فرصت همانند دیگر فرصت ها از دست رفت که با روی کار آمدن دولت جدید هم اکنون جذب این یک هزار نفر هم متوقف شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایلنا ،نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مجمع نمایندگان لرستان مجوز جذب سه هزار نیرو اخذ شده است گفت: این تعداد به یک هزار نفر کاهش یافته است وهم اکنون با روی کار آمدن دولت جدید جذب این نیرو‌ها متوقف شد.
آقامحمدی افزود: به استان لرستان یک سهمیه دو هزارنفری اختصاص یافت که با پیگیری مجمع نمایندگان لرستان از طریق معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری این مجوز به ۳ هزار نفرافزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه این فراخوان درپاییز سال گذشته اعلام شده است گفت: استانهای دیگر از این فرصت استفاده کرده‌اند ونیرو‌ها را جذب کردند.
وی در ادامه با اشاره به آمار ۲۰۰ هزارنفر بیکاری جوانان لرستانی گفت: استخدام یک یا دوهزار نفری هیچ دردی از جوانان این سرزمین راکه سرشار از منابع طبیعی وخدادای برطرف نمی‌کند ین تعداد آنقدر ناچیز واندک است که مانند قطره‌ای است در برابر دریاست.
وی با اشاره به استعدادهای کم‌نظیر در بخش‌های کشاورزی، تجارت، خدمات و صنعتی در منطقه لرستان از ناتمام ماندن طرح‌ها و اجرایی نشدن مصوبات دولت انتقاد کرد و گفت: این روند موجب فقر، محرومیت، بیکاری و سایر مشکلات اجتماعی و اقتصادی شده و به همین دلیل استان مستعد و زرخیز لرستان رتبه اول بیکاری کشور را براساس گزارش رسمی مرکز آمار به خود اختصاص داده است.
 وی درادامه خاطرنشان کرد: لرستانی که در طی تاریخ خود همواره بیرق آزادگی و سرافرازی را بر دوش داشته و در طی دوران حیات جمهوری اسلامی با تمام توان خود در راه اعتلای نظام اسلامی گام برداشته که خون سرخ جوانان این سرزمین و تقدیم هزاران شهید جانباز و آزاده گواهی بر این ادعاست شایسته نیست که در بیکاری رتبه اول را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام،

    این ۲۰۰ هزار نفر یکباره بوجود نیامدند. حاصل سال ها پیش اند . یک جایزه برای خودتان در مجلس در نظر بگیرید.

  2. خسته نباشید کارنامه ی خوبی با معدل عالی دارید مگه ۲۰۰ هزار جوان بیکار کمه؟ بسه دیگه بیشتر از این زحمت نکشید ممکنه بهتون صفره دیگه ای اضافه کنن ها! اونوقت دیگه …. وای چه شود!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ۲۰۰۰۰۰۰جوان بیکار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.