تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

امیر “احمد گراوند” :مرزبانی ایران از موفق ترین پلیس های جهان است

  • کد خبر : 33108
  • 09 شهریور 1392 - 18:23

  جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت تولید اجتماعی است که همه باید در برقراری آن مشارکت داشته باشند و این امر در کشور ما محقق شده بطوری که مرزبانی ایران به عنوان یکی از موفقترین پلیسهای جهان به شمار می رود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، […]

 

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت تولید اجتماعی است که همه باید در برقراری آن مشارکت داشته باشند و این امر در کشور ما محقق شده بطوری که مرزبانی ایران به عنوان یکی از موفقترین پلیسهای جهان به شمار می رود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، سردار احمد گراوند در مراسم معرفی فرمانده جدید مرزبانی خراسان شمالی در بجنورد افزود: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ امنیتی همانند نگینی در منطقه می درخشد، دستاوردی که حاصل همکاری مردم و تقدیم خون پاک شهدا در برقراری امنیت در کشور است. 
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران هشت هزار و ۷۵۴ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور دارد. 
جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این امنیت پایدار در حالی است که دیگر کشورهای دارای مرز مشترک با ما عمدتا سیاستهای آمریکا را دنبال می کنند. 
وی افزود: با وجود این همه نیروهای فرامنطقه ای در اطراف، فعالیت گروهکها علیه ما تشدید می شود بطوری که از ابتدای امسال تقریبا روزانه یک درگیری مسلحانه مرزی داشته ایم. 
سردار گراوند گفت: بسیاری از این گروهکها حقوق می گیرند تا علیه ما ناامنی ایجاد کنند و جمهوری اسلامی ایران به دنبال کشورگشایی نیست اما دفاع از کشور از اصول نظام است. 
وی افزود: روزانه از مرز افغانستان و پاکستان به سمت مرزهای کشورمان تیراندازی و مواد مخدر وارد می شود و دشمنان از قاچاقچیان پشتیبانی می کنند. 
جانشین فرمانده مرزبانی در ادامه به کشفیات مواد مخدر توسط این نیرو از ابتدای امسال اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰ تن انواع مواد مخدر در نقطه صفر مرزی از سوی مرزبانان کشف شده است. 
وی با اشاره به نبود مشکل خاص در مرزهای کشور گفت: این فرماندهی در پی آن است که با جذب اعتبارات بیشتر کنترل مرزها را به حد قابل قبولی برساند. 
سردار گراوند افزود: اکنون کنترل مرزها به بیش از ۷۰ درصد رسیده حال آنکه روزی که هنگ مرزی از انتظامی جدا شد کمتر از نصف این رقم بود. 
وی گفت: اکنون برخی از مرزهای کشور در جنوب از جمله منطقه مرزی دشت آزادگان تحت کنترل ارتش و مرزهای شرق و غرب تحت کنترل سپاه پاسداران است. 
او افزود: در استان سیستان و بلوچستان هم مرزها تحت کنترل مرزبانی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرزبانی پشتیبانی می کند. 
وی افزود: با این وجود تسلط اطلاعاتی و عملیاتی در مرزهای کشور وجود دارد. 
جانشین فرمانده مرزبانی با اشاره به اینکه سال ۸۶ تخصیص اعتبار برای انسداد مرزها توسط مجلس تصویب شد نیز گفت: تاکنون به امر انسداد مرزهای کشور توجه ویژه ای شده است. 
وی افزود: اکنون برخی از مرزهای مشترک ما با دیگر کشورها به صورت یک طرفه از سوی مرزبانان ما کنترل می شود. 
او به تقویت امکانات فرماندهی مرزبانی نیز اشاره و بیان کرد: ستاد کل در پی آن است امکانات مرزبانی از جمله استفاده از دستگاههای روز را افزایش دهد و در دو سال اخیر توجه به این بخش آغاز شده است. 
سردار گراوند پیگیری ایجاد مجتمعهای رفاهی برای پرسنل مرزبانی در شهرها و بخشهای مرزی را از دیگر اقدامات این فرماندهی برشمرد. 
وی در خصوص وضعیت مرزبانی خراسان شمالی نیز گفت: این استان دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است و به رغم این که منطقه آرام به شمار می رود ولی از امکانات محروم است. 
سردار گراوند افزود: در سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به این استان برای تقویت مرزبانی خراسان شمالی مصوبات خوبی منظور شده که اجرای آن جزو اولویت کار فرماندهی مرزبانی است. 
در این مراسم سرهنگ قربانعلی داوطلببه عنوان فرمانده جدید مرزبانی خراسان شمالی معرفی و از خدمات فرمانده سابق این مرزبانی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 59در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : ۵۱
  1. خداوند سردار خستگی ناپذیر شجاع و دلاورمرد حاج احمد گراوند پرورش یافته وبزرگ شده خاک پاک غیورمردان “روستای کلسرخ ” که سالهاست با اقتدار و نیک نامی همچو نگینی میدرخشد و خالصانه و صادقانه با شجاعت و شهامت خدمت میکند را همیشه محفوظ و سزبلند وسعادتمند فرماید

  2. ارزوی موفقیت دارم برای سردار گراوند

  3. آفرین میرملاس تا الان خبر نداشتم همچین دلاور مردانی از کوهدشتمان در سطح اول مملکت خدمت میکنند خدا وند حفظشان کند
    امرایی از چقابل

  4. درود بر سردار گراوند عزیز ودوست داشتنی

    • سلام ودرود خداوندبراین رادمرد بزرگ لرستان ،سردار سرافرازسپاه اسلام امیرحاج احمدگراوند
      ،براستی شنیدن نام ایشان چه زیبا و افتخار آفرین است ،علت آنهم خدمت صادقانه وبدون ریا برای
      حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .انشاالله درزیر سایه حضرت ولی عصر تاضحورش.
      موفق،موید،ودرپناه حق زنده،وسرافراز باشند

  5. ازپدرم به یاد دارم که اجدادما حدود۲۰۰سال پیش ساکن کلسرخ بوده ایم،وبه نورآبادکوچ نموده اند،بی شک در توالی وراثت ،مایه غرور وفخر ماهست وجود چنین عزیزانی ،امیدوارم سردار در خدمت به هم استانی هایمان الخص زادگاهش کوشا ودلسوزباشد.

  6. سلام و درود بر امیر سرافراز سپاه اسلام ، احمدخان گراوند ، خداوند انشاالله سایه ایشان را مستدام بدارد.

  7. سلام بر مرد غیور ایران- لرستان – کوهدشت ، کسی که مظهر واقعی مردانگی و پاکی است ، سردار گراوند همه ی ایران به شما افتخار می کنند و بخصوص همشهری هایتان هر چند من لرستانی نیستم ولی شما افتخار همه ی مردم ایران هستید . واقعاً جمله ای پیدا نمیشود که شما و مردانگی هایتان را توصیف کند امیدوارم همیشه سربلند و پایدار و سلامت باشید ای افتخار هر ایرانی .

  8. درود بر همه لرستانیهای عزیز علی الخصوص امیر سربلند ایران زمین حاج احمد نوه شاه علی اکبرخان ،خاطره ای از امیر برای وصف بزرگی و عدالت ایشان : روزی در خدمت ایشان بودیم فرمودند با این که پدرم به درجات و القاب و عناوین من نرسیده اند ولی ایشان از من خیلی بهتر بوده و هستند علت را جویا شدیم فرمودند برای بزرگی پدرم مثالی میزنم ، در عهد قدیم و در سال بسیار سخت و خشکسالی ، پدرم به همراه چند نفر دیگر برای خرید مایحتاج ایل ، به خرید میروند و در بین راه در یک روز گرم و تابستانی و خسته و گرسنه به منطقه عشایری میرسند که همراهان ناگهان شروع به درست کردن اتش نموده وقتی پدر گرامی سردار علت اتش درست کردن را جویا میشوند همراهان اعلام میدارند که گوسفندی را دزدیده و قصد کباب کردن دارند که پدر گرامیشان به شدت با همراهان برخورد نموده و علی رغم گرسنگی و خستگی شدید لب به ان کباب نمیزنند و صرفا به خوردن تکه نانی قناعت میکنند ….سردار بارها تاکید کردند کار پدرشان بسیار باارزش بوده است و تمام القاب و عناوین و درجات من ارزش کمتری از کار پدرم دارند و سپس گفتند چه بسا اگر من در ان موقعیت بودم شاید با ان همه خستگی و گرسنگی شدید از ان کباب میخوردم ……خداوند پدر گرامی ایشان را قرین رحمت خود قرار دهند .امین

  9. درودبرامیرسرافرازاسلام

  10. درود خدا بر بزرگ مرد لرستان

  11. سلام بر بزرگ مرد ایران زمین امیر احمد گراوند.امید است که در سایه الطاف الهی سلامت و پیروز باشید

  12. به نظرمن ارتش خیلی بهترازمرزبانی مرزروکنترل میکنه.

  13. سلام سرداردرودبرشرف ایران زمین کوهدشت

  14. سلام و درود فراوان برسردار رشیدوباغیرت کوهدشتی جمهوری اسلامی ایران

  15. باسلام ، من سال ۷۸ سرباز ایشان بودم در شهر ایلام ،در طول خدمتم شخصی به اقتدار و بزرگواری ایشان ندیدم دوستمی دارم ایشان را

  16. سلام سردار با آرزوی قبولی طاعات و عبادت از شما کمال تشکر موفقیت در تمام مراحل زندگی را از درگاه خداوند خواستاری.

  17. سلام برسردارسرفراز.ازاینکه عظمت سردار رامیبینم بخودمیبالم که بنده نیزیک لرهستم

  18. سلام.
    ما گراوندهای ساکن دورود علیرغم آنکه بالای دویست ساله اجدادمان از سرطرهان ورومشکان به منطقه پاپی مهاجرت کردند اما نسل به نسل همچنان
    به تاریخ وپیشینیه پرافتخار طایفه سرافرازمان مفتخریم وهمیشه هم ضمن زندگی مسالمت آمیزباسایرطوایف واقوام هم منطقه ای خود هرگز وهیچگاه رسوم,سنن,آداب وسایرپارامترهای مثبت طایفه ی غیرتمندگراوند رافراموش نکرده ایم و تاریخ درخشان آبا واجدادمان از زبان طوایف همجوارمان شنیدنیست نه از زبان خودمان .وهمیشه مردان مردی مانند سردار غیرتمند احمدگراوند تحویل اجتماع داده ایم گاهی اوقات مانند سرهنگ حاج کاظم میرزایی وگاه مردانی بی نشان نظامی مانند پدر سردار گراوند,,,لذا ارزوی موفقیت وسربلندی این فرزند دلیر ایلمان جهت خدمت به همه هموطنانمان راخواستاریم…

  19. سلام و درود خداوند بر امیر بزرگوار و جان بر کفان مرز و بوم همیشگی سر افراز جمهوری اسلامی ایران
    با احترام به خدمت امیر بزرگوار , احتراما با توجه به اینکه اینجانب علاقه بسیارزیادی نسبت به خدمت در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران دارم اما متاسفانه به دلیل اینکه در رسته انتظامی ثبت نام کرده بودم ونامه ای که امیر ذوالفقاری نسبت به ارسال پرونده اینجانب از انتظامی داشتند اما هیچگونه موافقتی انجام نگرفت لذا خواهشمندم راهی را به ما نشان دهید.

  20. سلام و درود بر امیر بزرگوار جانشین محترم مرزبانی
    احترامابه استحضار امیر بزرگوار میرسانم طی چندین باری که درخواست ملاقات با جنابعالی داشتم اما جز یکبار موافقت نگردید که متاسفانه با امیر بزرگوار ملاقات نکردم.

  21. سلام برسردارعزیز ا

  22. سلام وعرض ادب خدمت تمامی برادران گراوندماگراوند های پسیل افتخارمیکنیم وبخود میبالیم که همچون برادری داریم وارزوی موفقیت داریم همچنین خانواده های بزرگی دردورود برای بزرگی طایفه گراوند تلاش مضاعف دارن که لازم دانستم تشکر کنم ازجمله خانواده بزرگ نریمانی که توانسته شیرمردانی را برایه طایفه پرورش دهدندوباافتخاروسربلندی ازطایفه یاد می کنندوخانواده میرزای خانواده زارعی وهمه احالی گراوند(گراوند قلب تپنده زمین)

  23. سلام بر تیمسار رشید اسلام حاج احمد گراوند …

  24. باسلام خدمت تمام لرهای با غیرت مخصوصا سردار رشید اسلام حاج احمد گراون
    از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را دارم و انشالله در راه امنیت و ارامش مردم ایران موفق باشی
    یا علی.

  25. درود بر بزرگ مرد سرزمین من طرهان کوهدشت لرستان ایران، من میترا موسی پور خواهر زاده خانواده گراوند خدارا هزاران بار شاکرم و به خودم از اعماق وجودم می بألم دایی جان همین جا دستان متبرکتت را می بوسم از خداوند منان خواستارم همیشه سرت بلند و قامتت رأست و حافظ و نگهدارت باشد . باشد که ایرانم به تو نیازمند است باش تا سرزمینم به تو ببالد بدرود.

  26. دایی جان درود بر شما درود بر روح پاکتان درود بر غیرت مردانگی و شجاعتتان ازتون ممنونم که با وجودت خودتون ما میتونیم به خودمون بیالیم سربلندمون کردید از خداوند بزرگ برای شما از اعماق وجودم سلامتی و سربلندی میخواهم سرت بلند قامتت رأست .درود و بدرود

  27. با داشتن امیرسردار گراوند افتخار میکنم که گراوندم

  28. درود بر دلاور مرد ایران زمین سردار کوهدشتی

  29. خدا قوت فرزند غیور طرهان

  30. با سلام و درود .من در سال ٨۶سرباز نیروی انتظامی بودم ،ومحل خدمت سربازی من در مهمانسرای کرمانشاه مستقر در تهران بود که هر وقت معاون و فرماندهان فرماندهی کرمانشاه به تهران می امدن به مهمانسرایی که من خدمت انجام میدادم می امدن ،خلاصه اینکه تو بیست و یک ماه خدمت من حداقل نزدیک به چهل پنجاه باری افتخار همراهی و رانندگی این مرد بزرگ نسیبم شد،واقعا انسان بزرگی هستن ایشان من حتی یادم هست که چند باری برای غذا از ایشان سوال پرسیدم که چه غذایی امیر براتون فراهم کنم ایشان جواب دادن هر غذایی که خودتون دارید و میخورد یا تخم مرغ،با اینکه من یک سرباز صفر بیشتر نبودم.جالب اینجاست که من با ماشین پیکان میرفتم دنبال ایشان به فرودگاه و برای همایش های ناجا،که ایشان میگفتن مگر پیکان بده،انشالله که پیام من را امیر گراون ببینن،واقعا مرد بزرگی هستن ایشان،من از این مرد بزرگ زیاد شنیدم در طول خدمت حتی وقتی فرماندهان ازشون خاطره تعریف میکردن هم جالب بود،میگفتن که امیر با لباس شخصی با دوچرخه میرفتن به پاسگاه ها برای سرک کشی.سردار واقعا دلم برای شما تنگ شده کاش میشد یکبار دیگر راننده شما بشم حتی برای یک ماموریت کوچک.سرباز شما مهدی معجونی،درود امیر..

  31. دورود د وسلام بر سردار و تمامی لک زباتان نوراباد و کوهدشت

  32. سردار و صیغه خوت و مرامت دنیا همیشه بوه و کامت دنیا انگشتر،خوتی نگینش فلک و صیغت وا سرزمینش

  33. مشی سردارسلام علیکم

  34. منم ی فرمانده داشتم به اسم حسین قدمگاهی کارش واقعن حرف نداشت

  35. با سلام جناب آقای سردار احمد گراوند افختار مردم طرهان هستیدپاینده و سربلند باشید

  36. واقعا افتختار میکنیم به همچین مردی
    البته این اقا و خانواده اش رو ما کامل میشناسیم و قبلا روبروی روستایی ما زندگی کردن و خانواده بزرگواری هستند
    انشالله همیشه سربلند باشه
    به سلامتی لک زبانان کشور

  37. درود بر شرفت سردار افتخار مایی

  38. درود بر امیر سردار سر افراز کلسرخی

  39. درود بر شیرمرد لک ایل گراوند

  40. سلام بر سردار گراوند.سردار شیر مرد غیور دلیر باعزت بامرام ..مایه افتخار وسربلندی برای ما وکشور عزیزمان وهمچنین سرداری عزیز برای رهبر عزیز هستی میبوسمت سردار سلام منو به سردار سلیمانی عزیز برسان.قربونت

  41. سلام درود فراوان بر بزرگ مرد تاریخ سردار احمد خان گراوند با آرزوی سلامتی وموفقیت وموقیت رابرای ایشان ازدرگاه خداوندخواهنم

  42. درود بر سردار بزرگ ایران حاج احمد گراوند
    در استان آذربایجان نام ایشان چه زیبا و افتخار آفرین است. هرگاه که خود را معرفی می نمایم بلافاصله سوال می شود با سردار چه نسبتی داری؟ و از شجاعت، شهامت، صداقت و دلاوریهای ایشان سخن گفته و ایشان را از فرماندهان لایق و برتر کشور معرفی می کنند. و منم احساس عزت و سربلندی می نمایم.
    آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را از خداوند منان برای ایشان خوارستارم.

  43. سلام بر امیر(سردار)سرتیپ احمد گراوند٬خسته نباشید.درود خداوند بر شما که همه جا ذکر خوبی و شایستگی های شما زبانزد عام و خاص شده است.انشا۶الله در سایه توجهات حضرت امام مهدی عزیز(علیه السلام) و در پناه خداوند منان موفق تر و سلامت باشید ای تیمسار بزرگوار.خیلی مشتاق دیدار شما هستم به لطف عنایت جنابعالی.پیروز و سربلند باشید.ارادتمند:اسماعیل نصیری وطن شهرستان رباط کریم.۰۹۲۱۱۰۰۳۲۳۴

  44. سلام و درود خداوند بر شما باد سردار بزرگ اسلام .مشتاق دیدارتانیم ارادتمند شما احمدی هستم از بانه

  45. با سلام وخسته نباشید خدمت سردار بزرگ اسلام جناب اقای امیر سردار احمد خان گراوند

  46. سلام بر امیر گراوند افتخار خدمت در رکابش را داشتم

  47. سلام.برامیر گراوند.که از یادگاران سرافرازژاندارمری سابق هستن.قابل توجه کسانی که نیگن تمام درجه بالاها وعرماندهان ارشددرنیروی انتظامی ومرزبانی سپاهی وپاسداران کمیته سابق هستن

  48. درود بر سردار دلاور جناب احمد خان گراوند خداوند سایه شما رو از سر مملکتمون کم نکنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.