تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

لرستان با اقتدار قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

  • کد خبر : 33163
  • 12 شهریور 1392 - 8:33

تیم استان لرستان با کسب ۳۱ امتیاز، ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز، با اقتدار عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان کشور را به خود اختصاص داد.      به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایلنا، در این پیکار‌ها که با حضور ۱۸۹ بوکسور از ۳۰ استان به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای […]

تیم استان لرستان با کسب ۳۱ امتیاز، ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز، با اقتدار عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان کشور را به خود اختصاص داد.

     به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایلنا، در این پیکار‌ها که با حضور ۱۸۹ بوکسور از ۳۰ استان به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، پس از لرستان، تیم استان کرمانشاه با کسب ۲۰ امتیاز، یک مدال طلا و ۲ نقره مقام دوم را از آن خود کرد و تیم استان مرکزی نیز با کسب ۱۹ امتیاز، یک مدال طلا و یک نقره مقام سوم را به دست آورد.

برای لرستان؛ افشین اکبری و امیرحسین یوسف‎وند در اوزان ۴۸ و ۷۵ کیلوگرم نشان طلا را از آن خود کردند. علیرضا اسکینی، محمد امیدزاده و محمدرضا مرادی‎مقدم در اوزان ۵۴، ۵۷ و ۶۰ کیلوگرم نایب قهرمان شدند و برنزی‎‌ها لرستان هم کامران یاسمی و مهدی امیری در اوزان ۵۲ و ۶۳ کیلوگرم بودند.

تیم قهرمان را در این پیکار‌ها محمد نوری‎پور و حبیب بهاروند هدایت می‌‎کردند.

لازم به ذکر است لرستان سال گذشته در همین رقابت‎‌ها عنوان سوم را کسب کرده بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باآرزوی موفقیت های بیشتر برای تیم بوکس استان در عرصه های بین المللی وبه همشهری قهرمانمان آقای محمدرضامرادی مقدم تبریک عرض مینمایم.

  2. با درود برجامعه ورزش لرستان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.