تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

ملکشاهی: تسریع در ساخت خودروسازی کوهدشت به تصویب هیأت دولت رسیده است

  • کد خبر : 33191
  • 12 شهریور 1392 - 10:01

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: فعلاً نمی‎توان نظری در مورد احداث خودروسازی کوهدشت داد. به گزارش میرملاس نیوز ؛ “الهیار ملکشاهی” در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: در خصوص طرح احداث خودروسازی کوهدشت مصوبه هیأت دولت اخذ شده است. وی ادامه داد: مصوبه این طرح به صورت تسریع […]

8888

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: فعلاً نمی‎توان نظری در مورد احداث خودروسازی کوهدشت داد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ “الهیار ملکشاهی” در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: در خصوص طرح احداث خودروسازی کوهدشت مصوبه هیأت دولت اخذ شده است.

وی ادامه داد: مصوبه این طرح به صورت تسریع در احداث این کارخانه بیان شده است.

ملکشاهی اضافه کرد: گرچه هنوز طرح قطعی نشده اما امیدواریم بتوانیم شاهد راه‎اندازی آن باشیم.

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: بنابراین فعلاً نمی‎توان چیزی گفت و فقط باید تسریع آن را خواستار شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۸
  1. بورشه ساخت کوهدشت بوگاتی ساخت کوهدشت مازراتی ساخت کوهدشت بهترین کارخانجات تولید اتومبیلهای لوکس وسفارشی همه در راه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کوهدشت هستند افرین نماینده زرنگ یه شعبه از بی ام و رو هم ببر رومشگان حیفه ها اونجا کارخانه ماین نداشته باشه یه شعبه هم بدین گراب اصلا کوهدشت میشه المان در تولید ماشین اقای ملک شاهی یواش یواش طرح درست کن میترسم بشی نماینده تهران مارو از وجودت محروم کنند شما فعلا بتروشیمی رو به سرانجام برسون بعد ماشین سازی بیار کوهدشت شما فعلا سد معشوره رو بیار به زمینهای کوهدشت بعد برو تراکتور سازی بیار کوهدشت خیلی چیزهای دیگه………………………………………………………

    • پراید یادت رفت!!!

    • اولاً مصوبات ملی و استانی هیات دولت در سایت و پایگاه دولت برای عموم قابل دسترسی است تمام مصوبات دولت را مطالعه کردم نه در مورد شهرستان شدن رومشگان و نه این مورد هیچ موردی وجود ندارد . دوماً تمام این مصوبات مال نماینده قبلی است و ایشان می خواهد به نحوی آنها را به خودش منصوب کند. مردم ما از این حرفا خیلی زیرکتر و باهوش تر هستند و فریب این صحبتها را نمی خورند .

  2. مگه هیأت دولت آقای روحانی دراین خصوص جلسه داشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نشنیدیم هیات دولت جناب روحانی مصوبه ای دراین خصوص داشته باشدخدابه صداقت مسوولین مارحم بکند
    الهی آمین

    • این مصوبات مربوط به زمان آقای شاهرخی قبادی هستش ولی همین آقایون زمان تبلیغات انتخاباتی آقای شاهرخی قبادی رو دروغگو خطاب می کردند. درضمن طرحهای آقای ملکشاهی فقط به رومشگان تعلق دارند

    • میخواهند بذری که دیگران کاشته اند رو خودشون درو کنند.

  3. باز هم یک حرکت دیگه از نماینده خدوم و با غیرت کوهدشت به کوهدشتیا تبریک میگم از آقای ملکشاهی هم ممنونم که به فکر توسعه و آبادانی شهرستان هستن

    • ایشان هنوز خدمت خاصی به شهرستان نکرده اند .و این مصوبات مربوط به نماینده قبلی شهرستان می باشد که در بودجه سالیانه کشور ردیف بودجه ای دارند .

    • ایشان هنوز کار خاصی نکرده زیرا اگه کاری هم بکنه رومشگان در اولویته .خدا پدر شاهرخی قبادی رو بیامرزه که مصوبه راه آهن – ماشین سازی و پتروشیمی رو برای کوهدشت گرفت .حالا باید مواظب باشیم که این مصوبات رو به رومشگان ندهند و کوهدشت دوباره به سرنوشت پتروشیمی قبلی که به اراک دادند دچار بشه .

      • دستش درد نکنه . شما که قدر دان نیستید هر چه تو اون دلته بریز بیرون کارش درسته برا رومشگان. خطاب به اقایون داور عباسی. صفا. امرایی .سجادی. احمدی. شما که با ارزشید چرا خودتون نمیشید نماینده شهرتون.قدر نشناسان محله شلوغ.؟

  4. خسته نباشی اقای ملکشاهی

  5. بزک نمیر بهار میاد……………………………………..
    نماینده قبلی که قولشو داده بود تواون کتابشم حرفاشوزده بودنکنه منظورتون همون امتیازی که قبادی میگفت گرفتمش

  6. اینو که شاهرخی آورد و شما میگفتید دروغه دکتر عبدی چند بار تو رسانه ها اعلام کرد که اگر کوهدشت خودروسازی رو نمیگیره تا ما ورش داریم دیگه این چه صیغه ای هستش

  7. ملکشاهی ادم سرشناسیه همه میشناسنش یه چهره ملیه اگه حرفی میزنه دروغ نمیگه مثل بعضیا.فقط ملشاهی بدشانسی اورد دوره نمایندگیش افتاد به موقعی که ایدان تحرم شد حتی رییس جمهورم ازلحاظ مالی بهش فشار اومد.الکی حرف در نیارید.والا

  8. حکایت های پندآموز مدیریتی
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    عبادت بجز خدمت خلق نیست

    دو برادر مادر پیر و بیماری داشتند. با خود پیمان بستند که یکی خدمت خدا کند و دیگری در خدمت مادر بیمار باشد. برادری که پیمان بسته بود خدمت خدا کند به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و آن دیگری در خانه ماند و به پرستاری مادر مشغول شد.

    چندی که گذشت برادر صومعه نشین مشهور عام و خاص شد و از اقصی نقاط دنیا، عالمان و عرفا و زهاد به دیدارش شتافتند و آن دیگری که خدمت مادر می‌کرد فرصت همنشینی با دوستان قدیم هم را نیز از دست داد و یکسره به امور مادر می‌پرداخت.

  9. حکایت های پندآموز مدیریتی
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    عبادت بجز خدمت خلق نیست

    دو برادر مادر پیر و بیماری داشتند. با خود پیمان بستند که یکی خدمت خدا کند و دیگری در خدمت مادر بیمار باشد. برادری که پیمان بسته بود خدمت خدا کند به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و آن دیگری در خانه ماند و به پرستاری مادر مشغول شد.

    چندی که گذشت برادر صومعه نشین مشهور عام و خاص شد و از اقصی نقاط دنیا، عالمان و عرفا و زهاد به دیدارش شتافتند و آن دیگری که خدمت مادر می‌کرد فرصت همنشینی با دوستان قدیم هم را نیز از دست داد و یکسره به امور مادر می‌پرداخت.

    برادر صومعه نشین کم کم به خود غره شد که خدمت من ارزشمندتر از خدمت برادر است چرا که او در اختیار مخلوق است و من در خدمت خالق، و من از او برترم!

    همان شب که این کلام در خاطر او بگذشت، پروردگار را در خواب دید که وی را خطاب کرد و گفت: «برادر تو را بیامرزیدم و تو را به حرمت او بخشیدم.»

    برادر صومعه نشین اشک در چشمانش آمد و گفت: «خداوندا، من در خدمت تو بودم و او به خدمت مادر، چگونه است مرا به حرمت او می‌بخشی، آنچه کرده‌ام مایه رضای تو نیست؟!»

    ندا رسید: «آنچه تو می‌کنی ما از آن بی‌نیازیم ولی مادرت از آنچه او می‌کند، بی‌نیاز نیست. تو خدمت بی‌نیاز می‌کنی و او خدمت نیازمند. بدین حرمت، مرتبت او را از تو فزونی بخشیدیم.»

    کتاب فارسی اول دبستان سال ۱۳۲۴

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.