کد خبر : 33191
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 370 بازدید

ملکشاهی: تسریع در ساخت خودروسازی کوهدشت به تصویب هیأت دولت رسیده است

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: فعلاً نمی‎توان نظری در مورد احداث خودروسازی کوهدشت داد. به گزارش میرملاس نیوز ؛ “الهیار ملکشاهی” در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: در خصوص طرح احداث خودروسازی کوهدشت مصوبه هیأت دولت اخذ شده است. وی ادامه داد: مصوبه این طرح به صورت تسریع […]

8888

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: فعلاً نمی‎توان نظری در مورد احداث خودروسازی کوهدشت داد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ “الهیار ملکشاهی” در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: در خصوص طرح احداث خودروسازی کوهدشت مصوبه هیأت دولت اخذ شده است.

وی ادامه داد: مصوبه این طرح به صورت تسریع در احداث این کارخانه بیان شده است.

ملکشاهی اضافه کرد: گرچه هنوز طرح قطعی نشده اما امیدواریم بتوانیم شاهد راه‎اندازی آن باشیم.

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: بنابراین فعلاً نمی‎توان چیزی گفت و فقط باید تسریع آن را خواستار شد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

داور عباسی در گفته :

بورشه ساخت کوهدشت بوگاتی ساخت کوهدشت مازراتی ساخت کوهدشت بهترین کارخانجات تولید اتومبیلهای لوکس وسفارشی همه در راه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کوهدشت هستند افرین نماینده زرنگ یه شعبه از بی ام و رو هم ببر رومشگان حیفه ها اونجا کارخانه ماین نداشته باشه یه شعبه هم بدین گراب اصلا کوهدشت میشه المان در تولید ماشین اقای ملک شاهی یواش یواش طرح درست کن میترسم بشی نماینده تهران مارو از وجودت محروم کنند شما فعلا بتروشیمی رو به سرانجام برسون بعد ماشین سازی بیار کوهدشت شما فعلا سد معشوره رو بیار به زمینهای کوهدشت بعد برو تراکتور سازی بیار کوهدشت خیلی چیزهای دیگه………………………………………………………

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶:

پراید یادت رفت!!!

[پاسخ]

کتکن نیوز پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۲۱:۳۴:

اولاً مصوبات ملی و استانی هیات دولت در سایت و پایگاه دولت برای عموم قابل دسترسی است تمام مصوبات دولت را مطالعه کردم نه در مورد شهرستان شدن رومشگان و نه این مورد هیچ موردی وجود ندارد . دوماً تمام این مصوبات مال نماینده قبلی است و ایشان می خواهد به نحوی آنها را به خودش منصوب کند. مردم ما از این حرفا خیلی زیرکتر و باهوش تر هستند و فریب این صحبتها را نمی خورند .

[پاسخ]

مگه هیأت دولت آقای روحانی دراین خصوص جلسه داشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نشنیدیم هیات دولت جناب روحانی مصوبه ای دراین خصوص داشته باشدخدابه صداقت مسوولین مارحم بکند
الهی آمین

[پاسخ]

آدينه وند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۳:۲۹:

اين مصوبات مربوط به زمان آقاي شاهرخي قبادي هستش ولي همين آقايون زمان تبليغات انتخاباتي آقاي شاهرخي قبادي رو دروغگو خطاب مي كردند. درضمن طرحهاي آقاي ملكشاهي فقط به رومشگان تعلق دارند

[پاسخ]

درويشي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۳:۳۹:

ميخواهند بذري كه ديگران كاشته اند رو خودشون درو كنند.

[پاسخ]

آرش از کوهدشت در گفته :

باز هم یک حرکت دیگه از نماینده خدوم و با غیرت کوهدشت به کوهدشتیا تبریک میگم از آقای ملکشاهی هم ممنونم که به فکر توسعه و آبادانی شهرستان هستن

[پاسخ]

احمدي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۳:۳۱:

ايشان هنوز خدمت خاصي به شهرستان نكرده اند .و اين مصوبات مربوط به نماينده قبلي شهرستان مي باشد كه در بودجه ساليانه كشور رديف بودجه اي دارند .

[پاسخ]

امرايي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۳:۳۷:

ايشان هنوز كار خاصي نكرده زيرا اگه كاري هم بكنه رومشگان در اولويته .خدا پدر شاهرخي قبادي رو بيامرزه كه مصوبه راه آهن – ماشين سازي و پتروشيمي رو براي كوهدشت گرفت .حالا بايد مواظب باشيم كه اين مصوبات رو به رومشگان ندهند و كوهدشت دوباره به سرنوشت پتروشيمي قبلي كه به اراك دادند دچار بشه .

[پاسخ]

امرایی ص دانشگاه پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۸:

دستش درد نکنه . شما که قدر دان نیستید هر چه تو اون دلته بریز بیرون کارش درسته برا رومشگان. خطاب به اقایون داور عباسی. صفا. امرایی .سجادی. احمدی. شما که با ارزشید چرا خودتون نمیشید نماینده شهرتون.قدر نشناسان محله شلوغ.؟

[پاسخ]

خسته نباشی اقای ملکشاهی

[پاسخ]

سجادي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۳:۳۲:

مگه چكار كرده

[پاسخ]

مردم پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲ ۱۶:۳۸:

خدا خیرت بده برادر… نکنه خوابی؟
بنده خدا کلی مدیر لایق و سرشناس رو بر سر پستای کلیدی گذاشته که همشون از حافظ شیرازی معروف ترن!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

شکرستون در گفته :

بزک نمیر بهار میاد……………………………………..
نماینده قبلی که قولشو داده بود تواون کتابشم حرفاشوزده بودنکنه منظورتون همون امتیازی که قبادی میگفت گرفتمش

[پاسخ]

کووووهدشتي در گفته :

اينو که شاهرخي آورد و شما ميگفتيد دروغه دکتر عبدي چند بار تو رسانه ها اعلام کرد که اگر کوهدشت خودروسازي رو نميگيره تا ما ورش داريم ديگه اين چه صيغه اي هستش

[پاسخ]

ملکشاهی ادم سرشناسیه همه میشناسنش یه چهره ملیه اگه حرفی میزنه دروغ نمیگه مثل بعضیا.فقط ملشاهی بدشانسی اورد دوره نمایندگیش افتاد به موقعی که ایدان تحرم شد حتی رییس جمهورم ازلحاظ مالی بهش فشار اومد.الکی حرف در نیارید.والا

[پاسخ]

حمیدآازادبخت در گفته :

حکایت های پندآموز مدیریتی
……………………………………………………………………………………………………………………………
عبادت بجز خدمت خلق نیست

دو برادر مادر پیر و بیماری داشتند. با خود پیمان بستند که یکی خدمت خدا کند و دیگری در خدمت مادر بیمار باشد. برادری که پیمان بسته بود خدمت خدا کند به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و آن دیگری در خانه ماند و به پرستاری مادر مشغول شد.

چندی که گذشت برادر صومعه نشین مشهور عام و خاص شد و از اقصی نقاط دنیا، عالمان و عرفا و زهاد به دیدارش شتافتند و آن دیگری که خدمت مادر می‌کرد فرصت همنشینی با دوستان قدیم هم را نیز از دست داد و یکسره به امور مادر می‌پرداخت.

[پاسخ]

حمیدآزادبخت در گفته :

حکایت های پندآموز مدیریتی
……………………………………………………………………………………………………………………………
عبادت بجز خدمت خلق نیست

دو برادر مادر پیر و بیماری داشتند. با خود پیمان بستند که یکی خدمت خدا کند و دیگری در خدمت مادر بیمار باشد. برادری که پیمان بسته بود خدمت خدا کند به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و آن دیگری در خانه ماند و به پرستاری مادر مشغول شد.

چندی که گذشت برادر صومعه نشین مشهور عام و خاص شد و از اقصی نقاط دنیا، عالمان و عرفا و زهاد به دیدارش شتافتند و آن دیگری که خدمت مادر می‌کرد فرصت همنشینی با دوستان قدیم هم را نیز از دست داد و یکسره به امور مادر می‌پرداخت.

برادر صومعه نشین کم کم به خود غره شد که خدمت من ارزشمندتر از خدمت برادر است چرا که او در اختیار مخلوق است و من در خدمت خالق، و من از او برترم!

همان شب که این کلام در خاطر او بگذشت، پروردگار را در خواب دید که وی را خطاب کرد و گفت: «برادر تو را بیامرزیدم و تو را به حرمت او بخشیدم.»

برادر صومعه نشین اشک در چشمانش آمد و گفت: «خداوندا، من در خدمت تو بودم و او به خدمت مادر، چگونه است مرا به حرمت او می‌بخشی، آنچه کرده‌ام مایه رضای تو نیست؟!»

ندا رسید: «آنچه تو می‌کنی ما از آن بی‌نیازیم ولی مادرت از آنچه او می‌کند، بی‌نیاز نیست. تو خدمت بی‌نیاز می‌کنی و او خدمت نیازمند. بدین حرمت، مرتبت او را از تو فزونی بخشیدیم.»

کتاب فارسی اول دبستان سال ۱۳۲۴

[پاسخ]