تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

کوهدشت دیار فرهیختگان

  • کد خبر : 33212
  • 12 شهریور 1392 - 11:01

    فرج‌الله مومنی/ سیمره: به‌رغم این که شهرستان کوهدشت مقام اول بی‌کاری را در کشور دارد ولی این شهرستان محروم افراد مستعد و توانمند سیاسی، فرهنگی، اجرایی دارد که  در سراسر ایرا ن حضوری پر رنگ و چشم‌گیر دارند. با وجود این که شخصیت‌هایی در سطح ملی اعم از حقیقی و حقوقی دارد اما […]

 817a0b87c8b4a5b09390d4c2ae24ca96_XL

 

فرجالله مومنی/ سیمره:

به‌رغم این که شهرستان کوهدشت مقام اول بی‌کاری را در کشور دارد ولی این شهرستان محروم افراد مستعد و توانمند سیاسی، فرهنگی، اجرایی دارد که  در سراسر ایرا ن حضوری پر رنگ و چشم‌گیر دارند. با وجود این که شخصیت‌هایی در سطح ملی اعم از حقیقی و حقوقی دارد اما متاسفانه در طول ۳۴ سال گذشته هیچ‌کدام نتوانسته‌اند گامی مهم و اساسی برای محرومیت‌زدایی این شهرستان بردارند!

اخیراً شنیده‌ایم که «خشت اول پتروشیمی کوهدشت» در حال اجراست و کلنگ‌زنی شد و از طرفی دیگر باز هم شنیده‌ایم که بحث ساخت یک‌کارخانه‌ی سیمان به جد پیگیری می‌شود. به هر حال این اقدامات اساسی را یکی از فرزندان شایسته‌ی این شهرستان محروم ـجناب آقای فرشاد حیدری مدیرعامل محترم بانک ملی ایران – که به سبب لیاقت و استعداد خویش پله‌های ترقی را طی نموده در حال شکل‌گیری است. امیدواریم این اقدام نیکو و پسندیده برای سایر شخصیت‌های این شهرستان که به مراکز قدرت نزدیک‌ هستند، الگو و سرمشق مناسبی باشد تا شاید بتوانند اقدامات مشابهی را انجام بدهند.

بنده به عنوان یک فعال سیاسی که همیشه دغدغه‌ی وضعیت نا‌به‌سامان دیارم را داشته‌ام از آقای حیدری و دیگر مسئولانی که در راستای احداث پتروشیمی کوهدشت تلاش نموده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدواریم مردم مستعد و با لیاقت این شهرستان بتوانند دعاگوی ایشان باشند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=33212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 55در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۵
  1. زنده باد فرج مومنی

  2. با سلام خدمت همه همشهریان عزیز و گرانقدر کوهدشتی ،بایدبه عرض همه برسانم بایستی به خودمان ببالیم و افتخار کنیم که در دیاری زندگی میکنیم که وجود نخبه های دینی و سیاسی آن مایه فخر و مباهات هستند و یکی از این چهره ها کسی نیست جز جناب آقای فرج الله مومنی که بدون اغراق و مبالغه شایستگی خودرا در تمام صحنه های اعتقادی وسیاسی به اثبات رسانده و امروز اگر بگوییم اوشایسته وزرات است سخن به گزاف نگفته ایم حقا که ایشان در دوره های مسئولیتشان هرگز منافع شخصی خویش را بر منافع اجتماعی ترجیح نداده و به عنوان سربازی روشن فکر و مردم دار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده ودر میادین جنگ نیز حضوری پر رنگ و افتخار آفرین داشته .ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی وهمه ی خدمت گزاران صدیق آن سربلندی کوهدشت عزیز را آرزومندم

  3. سلام خدمت دوستان و عزیزان کوهدشتی
    اول اینکه همه شما انسانهای با استعداد و معتقدی هستید و لیاقت شما ارزشمند است

    و در ثانی به نظر من شما بایستی قدر و منزلت اقای مومنی را بدانید چون ایشان انسانی قدرتمند در زمینه های سیاسی ، اجتماعی ، و علمی است و به عنوان فردی کشوری در زمینه سیاسی شناخته شده است

    شما باید در زمینه سیاسی با ایشان مشورت و نظر خواهی بکنید

  4. برادر عزیزجناب آفای مومنی ،حضورسبزوپررنگ حضرت عالی درعرصه های مختلف سیاسی ،اجتمایی ،اقتصادی مبین این واقیت است که جنابعالی بعنوان فردی فعال،کارکشته،دلسوزمعتقدبه نظام وولایت فقیه بوده وهستیدوفعالیت شمادرعرصه های گوناگون برای این مردم شریف کاملاقابل لمس میباشد ،برای آن عزیزوسایردلسوزان نظام آرزوی سربلندی وسلامتی راداریم وحضورشماراارج نهاده وبه فال نیک میگیریم .موفق باشیدانشاالله

  5. سالهادل طلب جام جم ازمامیکرد آنچه خودداشت زبیگانه تمنامیکرد
    باسلام خدمت تمامی دوستان وهمشهریان بزرگوارم، هرچنددوستان باپیشینه آقای مومنی کاملا آشناهستندولی من باب تذکیر معروض میدارم که ایشان۱_ از خانواده معظم ومعزز شهداهستند ۲_ ازفرهنگیان دلسوزوزحمتکش هستند۳_ سابقه اموراجرایی و مدیریتی موفق وشفاف وبدورازهرگونه آلایش!!!!! را با افتخاردارند۴_ فردی معتقدبه نظام وولایت بوده وهمانگونه که اثبات فرموده اندخویش را خادم مردم دیارمان میدانند _ و و و و پس دوستان گوهری چنین گرانبها که ازلحاظ سیاسی نیزکم سابقه نیستند ودارای روابط عمومی و تعامل شایان بادولتمردان دولت اعتدال میباشندرا چگونه نادیده بگیریم ودرطلبش نباشیم، خداوندتمامی خدمتگزاران صدیق این نظام و مردم را حفظ وموفق ومویدفرماید.

  6. حکایت های پندآموز مدیریتی
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    عبادت بجز خدمت خلق نیست

    دو برادر مادر پیر و بیماری داشتند. با خود پیمان بستند که یکی خدمت خدا کند و دیگری در خدمت مادر بیمار باشد. برادری که پیمان بسته بود خدمت خدا کند به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و آن دیگری در خانه ماند و به پرستاری مادر مشغول شد.

    چندی که گذشت برادر صومعه نشین مشهور عام و خاص شد و از اقصی نقاط دنیا، عالمان و عرفا و زهاد به دیدارش شتافتند و آن دیگری که خدمت مادر می‌کرد فرصت همنشینی با دوستان قدیم هم را نیز از دست داد و یکسره به امور مادر می‌پرداخت.

    برادر صومعه نشین کم کم به خود غره شد که خدمت من ارزشمندتر از خدمت برادر است چرا که او در اختیار مخلوق است و من در خدمت خالق، و من از او برترم!

    همان شب که این کلام در خاطر او بگذشت، پروردگار را در خواب دید که وی را خطاب کرد و گفت: «برادر تو را بیامرزیدم و تو را به حرمت او بخشیدم.»

    برادر صومعه نشین اشک در چشمانش آمد و گفت: «خداوندا، من در خدمت تو بودم و او به خدمت مادر، چگونه است مرا به حرمت او می‌بخشی، آنچه کرده‌ام مایه رضای تو نیست؟!»

    ندا رسید: «آنچه تو می‌کنی ما از آن بی‌نیازیم ولی مادرت از آنچه او می‌کند، بی‌نیاز نیست. تو خدمت بی‌نیاز می‌کنی و او خدمت نیازمند. بدین حرمت، مرتبت او را از تو فزونی بخشیدیم.»

    ……………………………………………………………………………………………………………………..
    پس درود بر مردانی که نه برای نان تلاش کردند و نه برای نام

    کتاب فارسی اول دبستان سال ۱۳۲۴

  7. سلام ودرود خدا براستاد فرهیخته ومعلمی دلسوز که هیچگاه از اصول خود کوتاه نیامد کسی که لیاقت وزرات خانه ای را داشت چه رسد به مقامات شهرستانی واستانی .امیدوارم مردم فهیم شرستان کوهدشت با انتخاب جناب مومنی عزیز برگی ذرین درتاریخ شهرمان رقم بزنند. انشا اله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.