- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کوهدشت دیار فرهیختگان

 817a0b87c8b4a5b09390d4c2ae24ca96_XL

 

فرجالله مومنی/ سیمره:

به‌رغم این که شهرستان کوهدشت مقام اول بی‌کاری را در کشور دارد ولی این شهرستان محروم افراد مستعد و توانمند سیاسی، فرهنگی، اجرایی دارد که  در سراسر ایرا ن حضوری پر رنگ و چشم‌گیر دارند. با وجود این که شخصیت‌هایی در سطح ملی اعم از حقیقی و حقوقی دارد اما متاسفانه در طول ۳۴ سال گذشته هیچ‌کدام نتوانسته‌اند گامی مهم و اساسی برای محرومیت‌زدایی این شهرستان بردارند!

اخیراً شنیده‌ایم که «خشت اول پتروشیمی کوهدشت» در حال اجراست و کلنگ‌زنی شد و از طرفی دیگر باز هم شنیده‌ایم که بحث ساخت یک‌کارخانه‌ی سیمان به جد پیگیری می‌شود. به هر حال این اقدامات اساسی را یکی از فرزندان شایسته‌ی این شهرستان محروم ـجناب آقای فرشاد حیدری مدیرعامل محترم بانک ملی ایران – که به سبب لیاقت و استعداد خویش پله‌های ترقی را طی نموده در حال شکل‌گیری است. امیدواریم این اقدام نیکو و پسندیده برای سایر شخصیت‌های این شهرستان که به مراکز قدرت نزدیک‌ هستند، الگو و سرمشق مناسبی باشد تا شاید بتوانند اقدامات مشابهی را انجام بدهند.

بنده به عنوان یک فعال سیاسی که همیشه دغدغه‌ی وضعیت نا‌به‌سامان دیارم را داشته‌ام از آقای حیدری و دیگر مسئولانی که در راستای احداث پتروشیمی کوهدشت تلاش نموده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدواریم مردم مستعد و با لیاقت این شهرستان بتوانند دعاگوی ایشان باشند.