- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لاریجانی به لرستان سفر می‌کند

64342_840
 
 
 
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان گفت: رییس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز به این استان سفر می کند.
به گزارش میرملاس نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین عابدین درویش پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قرار است یکی از سخنرانان اصلی این اجلاس علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه پیش از قرار بود دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران در اجلاس سراسری نماز در لرستان حضور داشته باشند، اظهار داشت: حضور رییس جمهوری در حال حاضر لغو شده و قرار است تعداد دیگری از مسوولان رده بالای کشوری حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر آموزش و پرورش از دیگر میهمانان ویژه اجلاس سراسری نماز در لرستان هستند که فردا در این نشست حاضر می شوند.

حجت الاسلام درویش پور افزود: همچنین رییس ستاد اقامه نماز کشور، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و دیگرمسوولان کشوری در این اجلاس حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در مجموع یک هزار و ۶۰۰ مقاله از اندیشمندان حوزه نماز به اجلاس سراسری نماز در لرستان ارسال شده است که قرار است مقاله های برگزیده روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور امسال در این اجلاس ارائه شود.